Chwilę po udostępnieniu iOS-a 7 nastąpiło zdziwienie, że aż tylu użytkowników naraz postanowiło zdecydować się na wykonanie aktualizacji, ponieważ po 24 godzinach najnowszy soft Apple’a był zainstalowany na ponad 100 milionach urządzeń. Z czasem jednak okazało się, że mimo początkowego zrywu, iOS 7 koniec końców wolniej opanowuje rynek niż iOS 6.
Według analiz firmy Millennial Media, podczas pierwszych siedmiu dni od wydania iOS-a 7, wzrost liczby użytkowników decydujących się na aktualizację wynosił średnio 185%. Dla porównania, w przypadku iOS-a 6 wskaźnik ten wynosił 264%.
Zdaniem analityków Milennial Media, powodem wolniejszego przyswajania iOS-a 7 jest ostrożność użytkowników, którzy jednak nie do końca są przekonani co do wprowadzenia tak wielu zmian ile oferuje aktualizacja.
Idąc natomiast za raportem Mixpanelu, iOS-owi 7 w ciągu 27 dni udało się zagościć na 71% dedykowanych urządzeniach, podczas kiedy iOS-owi 6 osiągnięcie pułapu 61% adopcji zajęło miesiąc. Dopóki Apple za trzy dni nie pochwali się poziomem opanowania rynku przez iOS-a 7, to tak naprawdę nie wiadomo ilu użytkowników z niego korzysta. Jedno jest pewne – kolorystyka iOS-a 7 może na niejednego działać odrzucająco, więc nie byłoby dziwne, gdyby ta generacja oprogramowania faktycznie przyjmowała się wolniej niż iOS 6.
źródło: ModMyI
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalnej i polskiej premiery doczekała się flagowa seria smartfonów HUAWEI Pura 70. Składa się ona…
Samsung wkracza do średniej półki z kolejnym wyjątkowym smartfonem. Wykonanie z wegańskiej skóry staje się…
Najlepszy smartwatch do 1000 zł stał się teraz jeszcze lepszy dzięki promocji. Garmin Instinct 2S…
Apple prezentuje nowe modele słuchawek z serii Beats – Solo 4 i Solo Buds. To…
Orange w maju ma prezenty dla klientów abonamentowych i na kartę. Skorzystają więc w zasadzie…
Amazfit Helio Ring to bezpośredni konkurent Samsunga Galaxy Ring. Smartring zaraz debiutuje w USA, a…