Chwilę po udostępnieniu iOS-a 7 nastąpiło zdziwienie, że aż tylu użytkowników naraz postanowiło zdecydować się na wykonanie aktualizacji, ponieważ po 24 godzinach najnowszy soft Apple’a był zainstalowany na ponad 100 milionach urządzeń. Z czasem jednak okazało się, że mimo początkowego zrywu, iOS 7 koniec końców wolniej opanowuje rynek niż iOS 6.
Według analiz firmy Millennial Media, podczas pierwszych siedmiu dni od wydania iOS-a 7, wzrost liczby użytkowników decydujących się na aktualizację wynosił średnio 185%. Dla porównania, w przypadku iOS-a 6 wskaźnik ten wynosił 264%.
Zdaniem analityków Milennial Media, powodem wolniejszego przyswajania iOS-a 7 jest ostrożność użytkowników, którzy jednak nie do końca są przekonani co do wprowadzenia tak wielu zmian ile oferuje aktualizacja.
Idąc natomiast za raportem Mixpanelu, iOS-owi 7 w ciągu 27 dni udało się zagościć na 71% dedykowanych urządzeniach, podczas kiedy iOS-owi 6 osiągnięcie pułapu 61% adopcji zajęło miesiąc. Dopóki Apple za trzy dni nie pochwali się poziomem opanowania rynku przez iOS-a 7, to tak naprawdę nie wiadomo ilu użytkowników z niego korzysta. Jedno jest pewne – kolorystyka iOS-a 7 może na niejednego działać odrzucająco, więc nie byłoby dziwne, gdyby ta generacja oprogramowania faktycznie przyjmowała się wolniej niż iOS 6.
źródło: ModMyI
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…
Polski hit Techlandu, a mianowicie Dying Light objęty został sympatyczną promocją na platformie Steam. W…