Chwilę po udostępnieniu iOS-a 7 nastąpiło zdziwienie, że aż tylu użytkowników naraz postanowiło zdecydować się na wykonanie aktualizacji, ponieważ po 24 godzinach najnowszy soft Apple’a był zainstalowany na ponad 100 milionach urządzeń. Z czasem jednak okazało się, że mimo początkowego zrywu, iOS 7 koniec końców wolniej opanowuje rynek niż iOS 6.
Według analiz firmy Millennial Media, podczas pierwszych siedmiu dni od wydania iOS-a 7, wzrost liczby użytkowników decydujących się na aktualizację wynosił średnio 185%. Dla porównania, w przypadku iOS-a 6 wskaźnik ten wynosił 264%.
Zdaniem analityków Milennial Media, powodem wolniejszego przyswajania iOS-a 7 jest ostrożność użytkowników, którzy jednak nie do końca są przekonani co do wprowadzenia tak wielu zmian ile oferuje aktualizacja.
Idąc natomiast za raportem Mixpanelu, iOS-owi 7 w ciągu 27 dni udało się zagościć na 71% dedykowanych urządzeniach, podczas kiedy iOS-owi 6 osiągnięcie pułapu 61% adopcji zajęło miesiąc. Dopóki Apple za trzy dni nie pochwali się poziomem opanowania rynku przez iOS-a 7, to tak naprawdę nie wiadomo ilu użytkowników z niego korzysta. Jedno jest pewne – kolorystyka iOS-a 7 może na niejednego działać odrzucająco, więc nie byłoby dziwne, gdyby ta generacja oprogramowania faktycznie przyjmowała się wolniej niż iOS 6.
źródło: ModMyI
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…