, Android Google Smartfony Telefony

Google Nexus 5 – zdjęcie oraz specyfikacja w sieci

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • WujekYahoo

    Ok Wiek! Pozdro!
    Czemu nie odrazu 1 TB albo 2 ? co sie szczypac ze 128???

  • qwerty

    pojemności 8 i 16 gb bez slotu to porażka. Jak producent nie daje przynajmniej 32GB to powinien zapewnić slot. Choć i e 32GB to trochę mało z czasem. Od grudnia mam l920 z taką pamięcią i aż do teraz w zupełności mi wystarczyło – kilka dni temu pierwszy raz pojawił się komunikat o braku pamięci :/ fakt, że mam troche przesadnie dużo aplikacji i zdjęć oraz pdfów, ale przydałoby się więcej pamięci – lubię mieć wszystko pod ręką… dlatego podoba mi się ruch Apple i Meizu z wariantem 128GB.

  • WujekYahoo

    Sorry Wiek jesli Cie urazilem.
    dac komus palec to zje cala reke…
    dali by 32 GB, tylko?to dlaczego nie 64 GB ITD… Wkolko to samo, 2GB ramu? dlaczego nie 4GB?
    Czlowiekowi ciagle malo…

    • wiek

      spoko 🙂 pozdrawiam serdecznie

  • pokulan

    Z tego co wiem to będzie 3 Gb RAM, 16 i 32 GB pamięci 😛

  • gsm

    Nie widze sensu zmiany z nexusa 4 na nexusa 5 czy te fhd az tyle zmienia???? A jak wiadomo snapdragon 800 i tak jest chwytem marketingowym bo nie wycisniemy z tel tyle zeby go wykorzystać

  • http://s5660.pl dalacher

    O nazir wrócił 😀

  • Chudy.

    poprzednio byly warianty 8 i 16gb, moze teraz bedzie 16 i 32gb?

    • wiek

      biorę 32 🙂 choć w moim byłym sgs2 miałem 11,5GB i wystarczyło, ale zawsze lepiej mieć zapas:)

  • WujekYahoo

    Bo nexus jest po to aby korzystac z uslug googla (zeby mogl zarabiac) miedzy innymi z gdysku itd! nie dociera to do was? Jak komus nie pasuje nie se kupi co innego i tak teraz wszystko na jedno kopyto, te same bebechy w inny ubranku.

    • wiek

      ja się tylko zapytałem a ty tak naskoczyłeś na mnie, dlaczego – nie wiem? to zapytać sie nie wolno? jak masz mi tak odpowiadac cyt’nie dociera to do was’, to mi nie odpowiadaj , ja dziękuje

  • wiek

    tylko dlaczego nie dali 32gb, nierozumiem???

  • http://www.facebook.com/pages/Nazir/129553720567082 Nazir

    Zapowiada się dobrze nowy Nexus’5, tylko czy ekran będzie 4,7 jak w poprzednim modelu czy realnie większy jak w LG G2

  • Ferdek Kiepsky

    fajny, czekam kiedy w PL i za ile.

    • http://gravatar.com/g2-125c1cd451af4b5f1e0a06f3be5ef82d regoat

      jutro, za darmo beda oddawac

  • aaa

    adreno 330 i qualcomm 800 i note 3 ma 33000 a qualcomm 600 i adreno 320 i mam wynik 27800 pkt wiec po co przeplacac nowa generacja procka i grafiki i co ? podwojna wydajnosc ? sieeeee

  • marcin

    16 gb bez slotu karty pamieci to jakis zart w dzisiejszych czasach.

    • qwerty

      16 gb to mało ale jak już dadzą 32GB to już robi się znośnie bez slotu, tylko ta cena za pojemniejsze warianty.

  • rejk

    Prawdopodobnie chodzi o stabilizację „optyczną”, a nie „poetyczną” 😉

    • http://www.gsmManiaK.pl/ Paweł Gajkowski

      Oczywiście masz rację. 🙂

  • Karol

    Ale plywac nie umie. Hehe


reklama