Jak pewnie wiecie następna edycja Androida ma nazywać się tak samo jak popularny wafelek, czyli KitKat. Google nawet z tej okazji przed swoją siedzibą postawiło odpowiedni pomnik, który przedstawia robota zrobionego z wafelków firmy Nestle. Nie jest to koniec promocji i tym razem swoją cegiełkę dorzuciło Nestle, które przygotowało bardzo interesującą i interaktywną reklamę dla przechodniów.
Musieli oni mimo trudnych warunków pogodowych siedzieć przez kilka godzin na wyznaczonych miejscach i dzięki temu mogli zdobyć Nexusa 7. Jak widać na powyższym filmie śmiałków nie zabrakło, a kilku z nich wróciło do domu z nowymi tabletami. Widać Nestle nie tylko użyczyło nazwy swojego wafelka, ale również bardzo się zaangażowało w samą promocję nowej aktualizacji Androida. Co sądzicie o tego typu promocjach? Dalibyście radę siedzieć tak przez kilka godzin dla nowego Nexusa 7?
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym, co przyniesie ta aktualizacja to zajrzyjcie do wpisu Pawła, który przedstawił kilka zdjęć z niego.
Źródło: androidauthority.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…