Jak pewnie wiecie następna edycja Androida ma nazywać się tak samo jak popularny wafelek, czyli KitKat. Google nawet z tej okazji przed swoją siedzibą postawiło odpowiedni pomnik, który przedstawia robota zrobionego z wafelków firmy Nestle. Nie jest to koniec promocji i tym razem swoją cegiełkę dorzuciło Nestle, które przygotowało bardzo interesującą i interaktywną reklamę dla przechodniów.
Musieli oni mimo trudnych warunków pogodowych siedzieć przez kilka godzin na wyznaczonych miejscach i dzięki temu mogli zdobyć Nexusa 7. Jak widać na powyższym filmie śmiałków nie zabrakło, a kilku z nich wróciło do domu z nowymi tabletami. Widać Nestle nie tylko użyczyło nazwy swojego wafelka, ale również bardzo się zaangażowało w samą promocję nowej aktualizacji Androida. Co sądzicie o tego typu promocjach? Dalibyście radę siedzieć tak przez kilka godzin dla nowego Nexusa 7?
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym, co przyniesie ta aktualizacja to zajrzyjcie do wpisu Pawła, który przedstawił kilka zdjęć z niego.
Źródło: androidauthority.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…