Pisałem dzisiaj, że Sony rusza z kampanią reklamową Xperii Z1, ale nie jest to jedyny sposób na zwiększenie zainteresowania japońskim flagowcem. Na Tajwanie firma Sony zaoferowała obiektyw QX10 dla pierwszy 200 kupujących w Taipei, Taichung oraz Kaohsiung. Dzięki temu utworzyły się całkiem pokaźne kolejki co możecie zobaczyć w poniższej galerii.
Okazało się, że chętnych na Xperie Z1 wraz z obiektywem QX10 znalazło się bardzo dużo i w kolejki do sklepu Sony wyglądały jak te u Apple. W galerii widać jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się te premiera. Nie są to co prawda klienci czekający po kilkanaście dni jak w wypadku premier firmy z Cupertino, ale dla Sony to i tak jest dobry znak oraz świetna reklama swojego produktu.
Czasem szkoda, że w Polsce nie ma takich premier bo chętnie bym zobaczył czy i u nas ludzie staliby po kilka godzin tylko po to, żeby kupić smartfona za ponad 2500 złotych. Co o tym sądzicie?
Źródło: eprice.com.tw, phonearena.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Tani flagowiec vivo X100s przed premierą wyjawił wydajność. Wygląda na to, że będzie to jeden…
Zdjęcia Google pozwolą nam niedługo lepiej zadbać o miejsce na dysku. Gigant umożliwi nam szybsze…
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…
Samsung Galaxy S23 może być uważany za ideał opłacalnego telefonu dla wielu ManiaKów. Ma bowiem…
Masz dość reklam na YouTube? Szykuj się na ich podwójną porcję – teraz Google dołoży…
Infinix GT 20 Pro to niedrogi telefon stworzony z myślą o graczach, który sprawdzi się…