Pisałem dzisiaj, że Sony rusza z kampanią reklamową Xperii Z1, ale nie jest to jedyny sposób na zwiększenie zainteresowania japońskim flagowcem. Na Tajwanie firma Sony zaoferowała obiektyw QX10 dla pierwszy 200 kupujących w Taipei, Taichung oraz Kaohsiung. Dzięki temu utworzyły się całkiem pokaźne kolejki co możecie zobaczyć w poniższej galerii.
Okazało się, że chętnych na Xperie Z1 wraz z obiektywem QX10 znalazło się bardzo dużo i w kolejki do sklepu Sony wyglądały jak te u Apple. W galerii widać jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się te premiera. Nie są to co prawda klienci czekający po kilkanaście dni jak w wypadku premier firmy z Cupertino, ale dla Sony to i tak jest dobry znak oraz świetna reklama swojego produktu.
Czasem szkoda, że w Polsce nie ma takich premier bo chętnie bym zobaczył czy i u nas ludzie staliby po kilka godzin tylko po to, żeby kupić smartfona za ponad 2500 złotych. Co o tym sądzicie?
Źródło: eprice.com.tw, phonearena.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…