Pisałem dzisiaj, że Sony rusza z kampanią reklamową Xperii Z1, ale nie jest to jedyny sposób na zwiększenie zainteresowania japońskim flagowcem. Na Tajwanie firma Sony zaoferowała obiektyw QX10 dla pierwszy 200 kupujących w Taipei, Taichung oraz Kaohsiung. Dzięki temu utworzyły się całkiem pokaźne kolejki co możecie zobaczyć w poniższej galerii.
Okazało się, że chętnych na Xperie Z1 wraz z obiektywem QX10 znalazło się bardzo dużo i w kolejki do sklepu Sony wyglądały jak te u Apple. W galerii widać jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się te premiera. Nie są to co prawda klienci czekający po kilkanaście dni jak w wypadku premier firmy z Cupertino, ale dla Sony to i tak jest dobry znak oraz świetna reklama swojego produktu.
Czasem szkoda, że w Polsce nie ma takich premier bo chętnie bym zobaczył czy i u nas ludzie staliby po kilka godzin tylko po to, żeby kupić smartfona za ponad 2500 złotych. Co o tym sądzicie?
Źródło: eprice.com.tw, phonearena.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…