W 2011 roku Samsung zaprezentował pierwsze w asortymencie urządzenie należące do rodziny Galaxy Note, charakteryzującej się obecnością dużego wyświetlacza oraz stylusa S-Pen z dedykowanymi aplikacjami znacznie rozszerzającymi funkcjonalność. Od tego czasu rokrocznie Samsung prezentuje nową generację phabletów Galaxy Note, wprowadzając przy tym znaczące zmiany. Tym razem przyszedł czas na podsumowanie dwuletniej obecności rzeczonych urządzeń na rynku.
Jak informuje JK Shin – dyrektor generalny w firmie Samsung – od 2011 roku sprzedaż phabletów z serii Galaxy Note, w skład której wchodziły do niedawna Galaxy Note oraz Galaxy Note II przekroczyła 38 milionów egzemplarzy. Trzeba przyznać, że to imponujący wynik biorąc pod uwagę początkowe szydzenie z wielkości wyświetlacza i gabarytów urządzenia.
JK Shin dodał również, że planowana sprzedaż Samsunga Galaxy Note trzeciej generacji ma wynieść 10 milionów sztuk, zaś wysoka cena Galaxy Gear wynosząca 299 dolarów podyktowana jest bogactwem funkcji. Globalna sprzedaż obu urządzeń ma rozpocząć się 25 września bieżącego roku w 149 krajach.
źródło: english.etnews
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…