W 2011 roku Samsung zaprezentował pierwsze w asortymencie urządzenie należące do rodziny Galaxy Note, charakteryzującej się obecnością dużego wyświetlacza oraz stylusa S-Pen z dedykowanymi aplikacjami znacznie rozszerzającymi funkcjonalność. Od tego czasu rokrocznie Samsung prezentuje nową generację phabletów Galaxy Note, wprowadzając przy tym znaczące zmiany. Tym razem przyszedł czas na podsumowanie dwuletniej obecności rzeczonych urządzeń na rynku.
Jak informuje JK Shin – dyrektor generalny w firmie Samsung – od 2011 roku sprzedaż phabletów z serii Galaxy Note, w skład której wchodziły do niedawna Galaxy Note oraz Galaxy Note II przekroczyła 38 milionów egzemplarzy. Trzeba przyznać, że to imponujący wynik biorąc pod uwagę początkowe szydzenie z wielkości wyświetlacza i gabarytów urządzenia.
JK Shin dodał również, że planowana sprzedaż Samsunga Galaxy Note trzeciej generacji ma wynieść 10 milionów sztuk, zaś wysoka cena Galaxy Gear wynosząca 299 dolarów podyktowana jest bogactwem funkcji. Globalna sprzedaż obu urządzeń ma rozpocząć się 25 września bieżącego roku w 149 krajach.
źródło: english.etnews
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.