Zamiast w Apple’a czy w Microsoft, Samsung tym razem skierował swoje ostrze (różdżkę?) w stronę Harryego Pottera. Tajwański oddział firmy przygotował klip zatytułowany Sorry Potter po to, by niektóre z cech nowego Galaxy S4 przedstawić jako magiczne.
Dla osób niewtajemniczonych, Air Gesture, Smart Pause czy Dual Shot faktycznie mogą jawić się jako opcje ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie – i tą właśnie kartą zagrał producent. Reklama jest dość ryzykowna, bo realizacja ociera się trochę o kicz… Ale to już przecież kwestia gustu.
Jedyne, czego nie rozumiem, to końcowa wstawka – ale może bardziej świadomi Czytelnicy będą w stanie wyjaśnić sytuację.
Źródło: Samsung
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…