Apple i Samsung od dłuższego czasu walczą ze sobą o pozycję na rynku mobilnym. Choć producenci grają w zupełnie innej lidze i produkują sprzęt dla zupełnie innego klienta końcowego, to i tak nie zmienia to faktu, że walka jest zacięta czego najlepszym dowodem jest reklama opublikowana przez islandzki oddział południowokoreańskiego koncernu, o której wspominał już Antek. Nie tylko na tym polu trwa batalia, gdyż to co liczy się najbardziej to cyferki, a te jak się okazuje są bezlitosne dla Samsunga.
Samsung świętował ostatnio sprzedaż Galaxy S4 w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy od oficjalnego wprowadzenia w obieg. Jednak według Briana Marshalla – analityka z ISI Groupz – gigantowi z Cupertino zajęło to aż dwa razy mniej czasu, a to oznacza, że dwadzieścia milionów Apple iPhone 5 znalazło się na rynku w zaledwie 25 dni.
Z dalszych wyliczeń analityka dowiadujemy się, że dzienna sprzedaż iPhone 5 wynosiła 805 tysięcy, zaś Samsunga jedynie 333 tysiące dziennie analogicznie do tego samego okresu.
źródło: appleinsider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
BLIK zbliżeniowy wreszcie dotrze także na smartfony Apple? Polski Standard Płatności Potwierdza – posiadacze iPhone'ów…
Jaki jest najbardziej opłacalny smartfon, jaki w maju 2024 roku kupisz za 1400-1500 złotych? OnePlus…
mObywatel poleca się na majówkę. Sprawdź, z ilu funkcji przydatnych nie tylko w długi weekend…
Plus rozdaje darmowe 25 GB internetu dla wszystkich klientów indywidualnych. W przyszłości na chętnych czeka…
Świeżutkie smartfony HMD Pulse w ubiegłym tygodniu zadebiutowały globalnie, także w Polsce. Okazuje się, że…
Zegarki Huawei Watch Fit 3 i Huawei Watch 4 Pro Space Edition w przyszłym tygodniu…