Apple i Samsung od dłuższego czasu walczą ze sobą o pozycję na rynku mobilnym. Choć producenci grają w zupełnie innej lidze i produkują sprzęt dla zupełnie innego klienta końcowego, to i tak nie zmienia to faktu, że walka jest zacięta czego najlepszym dowodem jest reklama opublikowana przez islandzki oddział południowokoreańskiego koncernu, o której wspominał już Antek. Nie tylko na tym polu trwa batalia, gdyż to co liczy się najbardziej to cyferki, a te jak się okazuje są bezlitosne dla Samsunga.
Samsung świętował ostatnio sprzedaż Galaxy S4 w nakładzie 20 milionów egzemplarzy w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy od oficjalnego wprowadzenia w obieg. Jednak według Briana Marshalla – analityka z ISI Groupz – gigantowi z Cupertino zajęło to aż dwa razy mniej czasu, a to oznacza, że dwadzieścia milionów Apple iPhone 5 znalazło się na rynku w zaledwie 25 dni.
Z dalszych wyliczeń analityka dowiadujemy się, że dzienna sprzedaż iPhone 5 wynosiła 805 tysięcy, zaś Samsunga jedynie 333 tysiące dziennie analogicznie do tego samego okresu.
źródło: appleinsider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że Koreańczycy mają powody do zadowolenia. Samsung Galaxy S25 Ultra sprzedaje się…
Samsung Galaxy S25 Edge podzielił się specyfikacją aparatów przed oficjalną premierą. Drogi smartfon z wyjątkowo…
OnePlus dosłownie i w przenośni rozbił bank! Producent pochwalił się wielkimi żniwami po prezentacji kompaktowego…
ManiaK Tygodnia w 8 wydaniu pojawia się wcześniej i będzie krótszy. Tym razem opowiemy o…
Jaki telefon kupić do 1000 złotych? Dzięki znakomitej przecenie jednym z najlepszych kandydatów do miana…
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…