Nie Samsung, nie LG – Apple. Korporacja z nadgryzionym jabłkiem w logo ma najwięcej zadowolonych klientów na terenie Korei Południowej, przy czym nie chodzi o sprzedaż, a o samą satysfakcję z kupionego produktu.
Firma Tima Cooka „wygryzła” zatem z pierwszego miejsca wymienionych wyżej elektronicznych gigantów, dla których Korea stanowi przecież rynek rodzimy.
Badanie przeprowadzone zostało przez analityków z Quality Insights; wyniki opublikowano na podstawie odpowiedzi 44 168 respondentów, spośród których wszyscy posiadają jakiś – bliżej nieokreślony – smartfon.
Serwis Apple’a został doceniony jako najlepszy w Korei, zdobywając 52 procent głosów pozytywnych. Amerykańską korporację wyróżniono przede wszystkim za szybkość naprawy.
Samsung, z wynikiem 50 procent, nie jest daleko. LG uplasowało się na trzecim miejscu – 46 procent klientów firmy jest zadowolonych z obsługi.
Źródło: Apple Insider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
iPhone, urządzenie, które zrewolucjonizowało rynek telefonów komórkowych, od momentu swojego debiutu w 2007 roku, zdobyło…
AMOLED 144 Hz, aparat 108 MP z OIS, kamerka selfie 50 MP z nagrywaniem 4K,…
Jaki smartfon kupić zamiast odpornego Samsunga Xcover? Normalnie powiedziałbym, że każdy, ale Oukitel WP35 to…
Samsung Galaxy F55 to już kolejny smartfon ze skórzaną obudową. Czas, by nareszcie takie modele…
Amazfit Balance doczekał się właśnie aktualizacji, która dodaje zegarkowi sporo funkcji sportowych. Właściciele smartwatchy będą…
Użytkownicy komunikatora WhatsApp na Androidzie mają po najnowszej aktualizacji pewien problem. Okazuje się bowiem, że…