Nie Samsung, nie LG – Apple. Korporacja z nadgryzionym jabłkiem w logo ma najwięcej zadowolonych klientów na terenie Korei Południowej, przy czym nie chodzi o sprzedaż, a o samą satysfakcję z kupionego produktu.
Firma Tima Cooka „wygryzła” zatem z pierwszego miejsca wymienionych wyżej elektronicznych gigantów, dla których Korea stanowi przecież rynek rodzimy.
Badanie przeprowadzone zostało przez analityków z Quality Insights; wyniki opublikowano na podstawie odpowiedzi 44 168 respondentów, spośród których wszyscy posiadają jakiś – bliżej nieokreślony – smartfon.
Serwis Apple’a został doceniony jako najlepszy w Korei, zdobywając 52 procent głosów pozytywnych. Amerykańską korporację wyróżniono przede wszystkim za szybkość naprawy.
Samsung, z wynikiem 50 procent, nie jest daleko. LG uplasowało się na trzecim miejscu – 46 procent klientów firmy jest zadowolonych z obsługi.
Źródło: Apple Insider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że Koreańczycy mają powody do zadowolenia. Samsung Galaxy S25 Ultra sprzedaje się…
Samsung Galaxy S25 Edge podzielił się specyfikacją aparatów przed oficjalną premierą. Drogi smartfon z wyjątkowo…
OnePlus dosłownie i w przenośni rozbił bank! Producent pochwalił się wielkimi żniwami po prezentacji kompaktowego…
ManiaK Tygodnia w 8 wydaniu pojawia się wcześniej i będzie krótszy. Tym razem opowiemy o…
Jaki telefon kupić do 1000 złotych? Dzięki znakomitej przecenie jednym z najlepszych kandydatów do miana…
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…