Firma z Cupertino złożyła wniosek o zastrzeżenie nowej ikony ichniejszej aplikacji FaceTime jako znaku towarowego Apple’a. Dla przypomnienia, FaceTime jest aplikacją pozwalającą na wykonywanie wideo-połączeń między produktami oznaczonymi logiem nagryzionego jabłuszka poprzez WiFi lub sieć komórkową.
Stare logo przedstawiało zarys srebrnej kamery z naniesioną na niego soczewką obiektywu. Wszystko znajdowało się na szarym tle o widocznej fakturze otoczonym ramką. W nowym designie, Apple rezygnuje ze wszelkich detali i pozostawia sam zarys białej kamery na zielonym tle o zmiennym gradiencie.
Nowy wygląd iOSa wyraźnie pokazuje, iż firma z Cupertino rezygnuje z zachwalanego przez zmarłego Steve’a Jobsa oraz Scotta Forstalla (który został wyrzucony z Apple’a po odmowie podpisania oficjalnych przeprosin za niedopracowane Apple Maps) skeumorfizmu na rzecz płaskiego interfejsu.
źródło: PatentlyApple, Engadget
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…