Firma z Cupertino złożyła wniosek o zastrzeżenie nowej ikony ichniejszej aplikacji FaceTime jako znaku towarowego Apple’a. Dla przypomnienia, FaceTime jest aplikacją pozwalającą na wykonywanie wideo-połączeń między produktami oznaczonymi logiem nagryzionego jabłuszka poprzez WiFi lub sieć komórkową.
Stare logo przedstawiało zarys srebrnej kamery z naniesioną na niego soczewką obiektywu. Wszystko znajdowało się na szarym tle o widocznej fakturze otoczonym ramką. W nowym designie, Apple rezygnuje ze wszelkich detali i pozostawia sam zarys białej kamery na zielonym tle o zmiennym gradiencie.
Nowy wygląd iOSa wyraźnie pokazuje, iż firma z Cupertino rezygnuje z zachwalanego przez zmarłego Steve’a Jobsa oraz Scotta Forstalla (który został wyrzucony z Apple’a po odmowie podpisania oficjalnych przeprosin za niedopracowane Apple Maps) skeumorfizmu na rzecz płaskiego interfejsu.
źródło: PatentlyApple, Engadget
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…