Firma z Cupertino złożyła wniosek o zastrzeżenie nowej ikony ichniejszej aplikacji FaceTime jako znaku towarowego Apple’a. Dla przypomnienia, FaceTime jest aplikacją pozwalającą na wykonywanie wideo-połączeń między produktami oznaczonymi logiem nagryzionego jabłuszka poprzez WiFi lub sieć komórkową.
Stare logo przedstawiało zarys srebrnej kamery z naniesioną na niego soczewką obiektywu. Wszystko znajdowało się na szarym tle o widocznej fakturze otoczonym ramką. W nowym designie, Apple rezygnuje ze wszelkich detali i pozostawia sam zarys białej kamery na zielonym tle o zmiennym gradiencie.
Nowy wygląd iOSa wyraźnie pokazuje, iż firma z Cupertino rezygnuje z zachwalanego przez zmarłego Steve’a Jobsa oraz Scotta Forstalla (który został wyrzucony z Apple’a po odmowie podpisania oficjalnych przeprosin za niedopracowane Apple Maps) skeumorfizmu na rzecz płaskiego interfejsu.
źródło: PatentlyApple, Engadget
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…