Nokia przygotowała właśnie reklamę trochę inną niż te, które robił w przeszłości Samsung. Oczywiście w dalszym ciągu chodzi o podgryzanie Apple, jednak tym razem Finowie nie celują w samych użytkowników iPhone’ów… A w zintegrowany aparat smartfona. Dokładniej: w jego lampę.
Zombie nie pojawiają się w filmie dlatego, że – jak przedstawia to często Samsung – klientela Apple ma być przedstawiona jako bezmyślna masa, ale dlatego, że lampa błyskowa w aparacie jest powodem beznadziejnej prezencji na komórkowych fotografiach. Blada skóra, efekt czerwonych oczu i spłaszczenie planu to tylko niektóre z wad podkreślanych przez fińską firmę.
Na samym końcu przedstawiana jest „niespodzianka” w postaci „doskonałych” możliwości nowej Nokii 925, zdolnej do rejestrowania kadrów bez lampy nawet przy słabym świetle.
Spot zbiera w sieci skrajne komentarze, ale to akurat dobrze – przynajmniej będzie o nim głośno. A jakie jest Wasze zdanie?
Źródło: Nokia
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…