Według Android Central przesyłki z białym Nexusem 4 – zamówione bezpośrednio z Google Play – mają być odesłane z powrotem do nadawcy. Prezentowana 28 maja nowa wersja telefonu pojawiła się w amerykańskim sklepie Google dzień później. Model o pojemności 16 gigabajtów wyprzedał się błyskawicznie, natomiast wersję z ośmioma gigabajtami można zamówić w dalszym ciągu.
Redaktorzy wyżej wspomnianego serwisu postanowili sprawę wyjaśnić najszybciej, jak się da. I wyjaśnili, otrzymując oficjalne oświadczenie od Google Play.
Tłumaczenie:
Niektórzy klienci otrzymali informację zawierającą nieprawidłowe informacje, jakoby przesyłka miała wrócić do nadawcy. Prosimy o zignorowanie tego komunikatu; właściwy otrzymacie za pośrednictwem e-maila w ciągu następnych 24 godzin. (…) Termin dostawy nie ulegnie zmianie
Teoretycznie, wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Wystarczy jednak zajrzeć do komentarzy na Android Central, by znaleźć kilkanaście niezadowolonych głosów, skarżących się na opóźnioną paczkę. „Miała przyjść dzisiaj, jest ósma wieczorem. Kurier nawet nie dzwonił” – czytamy.
Jeśli opóźnienie rzeczywiście ma miejsce, to nie byłoby to nic nowego. Już z oryginalnym Nexusem były kłopoty, które jednak LG udało się rozwiązać po zwiększeniu nakładów produkcyjnych. A teraz? Znów trzeba czekać na rozwiązanie sprawy.
Źródło: Android Central
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…