Nie tak dawno temu informowałem Was o tym, że Huawei zdecydowało się na dość ciekawą formę kampanii będącą właściwie książkowym przykładem na „wyjście do klienta”. Chińska firma odwiedzi kilka miast, gdzie będzie promować swoje nowe urządzenia. Dziś wiemy już, że tą samą drogą podąży polski oddział HTC, który będzie starał się przekonać nas do zakupu swojego flagowego smartfonu: HTC One.
HTC już rozpoczęło swoją przygodę w ramach akcji One City Tour. Poniżej możecie zobaczyć szczegółowe informacje, gdzie i kiedy będzie można porozmawiać ze specjalistami firmy oraz pobawić się HTC One:
Jako, że pogoda w najbliższych dniach niezbyt ma nam sprzyjać, może warto udać się do Poznania lub Krakowa, żeby dowiedzieć się kilku ciekawostek o nowym flagowym produkcie od HTC. Wygląda na to, że rozpoczęła się nowa moda na „wyjazdy promocyjne”, ale to chyba dobrze, że firma staje na przysłowiowych uszach, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami.
Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że HTC zyskałoby dużo więcej (agażując na takie eskapady dużo mniej środków finansowych), gdyby po prostu obniżyło cenę swojego flagowca o 200-300 złotych. Nie sądzicie, że byłaby to jedna z najlepszych akcji promocyjnych?
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…