, Android Gry i aplikacje Newsy Smartfony Sony Telefony

Xperia P, Xperia Go i Xperia E dual dostaną aktualizację do Jelly Bean jeszcze w tym tygodniu


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • William

    Mam sony xperia E dual i nie mam wersji 4.1.2 (gdzie wedlug tego powinna byc), a wersje 4.1.1

  • Kasia

    czy sony expieria e c1605, i c1505 mają taką samą wilkośc ekranu ?

  • kojot67

    12 września E dual…podobnie jak poprzednicy …dalej lipa, brak aktualizacji. Co to za newsy jakieś głupie? Najpierw sprawdźcie co i jak a potem piszcie.

  • Jasem

    20 lipiec na karku, telefon z marketu – nie z żadnej sieci gsm i dalej aktualizacji brak… :/

  • hopla

    xperia e dual – to samo – tel z marketu ver. 4.0.4 – masz najnowszą wersje odpowiada pc companion

  • chris

    coś chyba te dane są nieprawdziwe bo mam C1605 (E DUAL) i do tego niebrandowany przez żadną sieć (kupiony po prostu w markecie) wiec żadna sieć nie ma nic do gadania w moim przypadku i do „testowania” nowej wersji – a PC Companion ciągle gada, że tel. jest aktualny (mam 4.0.4) i dont get it….

  • adam

    Macie już dla e dual? Dla mnie ciągle brak aktualizacji.

  • XPERIA P

    macie juz jb na xperie p? mnie nie wyswietla w „centrum aktualizacji” ze dostepna jest aktualizacja ;/ dlaczego?

  • http://gravatar.com/norbidg NorbiDG

    Może w końcu napiszecie coś o Xperi P na JB 4.1.2 (6.2.A.0.400)?!
    Od kilkunastu godzin używam go i telefon ma drugą młodość.
    Odświeżona nakładka (teraz wygląda jeszcze lepiej), wydaje się być szybszy i kilka ciekawych funkcji.
    Pozdrawiam 🙂

  • http://e-dual jasem

    Lipa. Na stronie sony jest informacja, ze dla mojego telefonu juz jest 4.1 a jak chce zaktualizowac to komunikat mowi, ze juz mam najnowsza wersje…. a nie mam.

  • darkam

    SXP od wczoraj:)

  • Drago

    A Xperia S? HAHAHAHA! Sony tyle wygrać…

  • XDD

    A kiedy będzie dla SXperia S? Czekam już miesiąc 😛

  • met

    Potwierdzam , zaktualizowałem dziś przez PC companion

  • soniiacz xd

    Xperia j juz dzisiaj ma 😉

  • Aferka

    W końcu konkretne informacje,to cieszy,gorzej że SXS pewnie jeszcze trochę poczeka,oby nie do końca maja,chociaż i tak się czekało tyle czasu…

  • czubek

    Nareszcieeee…:P

  • Kamil_Prince

    Xperia P już podobno ma aktualizacje…

  • Rafalsky

    Dzieki tylko widze ze z dostepnoscia juz nieco gorzej E dual niemal wszedzie xd

  • http://www.gsmmaniak.pl Krzysztof Nawrot

    Model oznaczony jako C1505 to Xperia E a C1605 to Xperia E Dual. Obydwa modele są dostępne w Polsce.

  • Rafalsky

    Podobno Xperia E jest tez w wersji bez dual sima wiec jak to jest ze nigdzie jej nie ma czy moze wyszla tylko na inne rynki?


reklama