Według ostatnich donosów, gigant z Redmond miałby pracować nad własnym, inteligentnym zegarkiem. Podobnie jak Apple, podobnie jak Google, Samsung czy LG – Microsoft również chce wejść na rynek smartwatchów i nie przespać kolejnego etapu rozwoju urządzeń mobilnych.
Nie byłaby to pierwsza przymiarka Microsoftu do stworzenia urządzenia z kategorii wearable, a więc elektroniki, którą można na co dzień nosić jako proste akcesorium modowe. I, co więcej, funkcjonalne.
W relatywnie niedalekiej przeszłości powstało tak zwane SPOT (Smart Personal Objects Technology), dzieło programistów Microsoftu, umożliwiające personalizację domowych sprzętów elektronicznych. W wielkim skrócie działało to tak: po uiszczeniu opłaty subskrypcyjnej firma przesyłała przeróżne informacje – pogodę, ceny akcji, itd. – do zegarków czy magnesów na lodówkę. Transmisja odbywała się za pośrednictwem nieużywanej częstotliwości FM, a samą konfigurację przeprowadzało się za pośrednictwem peceta.
Microsoft zrezygnował z mało popularnego programu dopiero w roku 2008, w sześć lat po jego wprowadzeniu. Czy tym razem – jeśli rzeczywiście inżynierowie z Redmond zaprojektują smartwatch – będzie inaczej?
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…