Według ostatnich donosów, gigant z Redmond miałby pracować nad własnym, inteligentnym zegarkiem. Podobnie jak Apple, podobnie jak Google, Samsung czy LG – Microsoft również chce wejść na rynek smartwatchów i nie przespać kolejnego etapu rozwoju urządzeń mobilnych.
Nie byłaby to pierwsza przymiarka Microsoftu do stworzenia urządzenia z kategorii wearable, a więc elektroniki, którą można na co dzień nosić jako proste akcesorium modowe. I, co więcej, funkcjonalne.
W relatywnie niedalekiej przeszłości powstało tak zwane SPOT (Smart Personal Objects Technology), dzieło programistów Microsoftu, umożliwiające personalizację domowych sprzętów elektronicznych. W wielkim skrócie działało to tak: po uiszczeniu opłaty subskrypcyjnej firma przesyłała przeróżne informacje – pogodę, ceny akcji, itd. – do zegarków czy magnesów na lodówkę. Transmisja odbywała się za pośrednictwem nieużywanej częstotliwości FM, a samą konfigurację przeprowadzało się za pośrednictwem peceta.
Microsoft zrezygnował z mało popularnego programu dopiero w roku 2008, w sześć lat po jego wprowadzeniu. Czy tym razem – jeśli rzeczywiście inżynierowie z Redmond zaprojektują smartwatch – będzie inaczej?
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…