Launcher Facebooka doczekał się w chwilę po premierze oficjalnego spotu telewizyjnego, który będzie emitowany we wszystkich liczących się stacjach telewizyjnych w Ameryce Północnej. Ideą reklamy jest hasło przewodnie Home’a, czyli „liczą się ludzie, nie aplikacje”.
Podsumowanie konferencji, na której Mark Zuckerberg przedstawił nowy produkt, znajdziesz tutaj.
Po raz pierwszy reklamę pokazano w sobotni wieczór, podczas koszykarskich play-off’ów transmitowanych przez CBS. Sam spot nie wyróżnia się niczym szczególnym – ot, klasyczna produkcja, której nie sposób pomylić z żadną inną branżą.
Facebook Home trafi do Google Play 12 kwietnia. Będzie dostępny za darmo dla posiadaczy nowych telefonów Samsunga i HTC. W tym samym czasie w sprzedaży pojawi się również HTC First, smartfon dedykowany nowemu rozwiązaniu i projektowany pod jego kątem. Telefon zawita też do Europy, choć dokładna data debiutu nie jest znana.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że coraz pewniejszym jest premiera tego ciekawego urządzenia. Składany Apple iPhone Fold…
Do premiery "nowej generacji" flagowców, które będą wyposażone w nowego Snapdragona, pozostało jeszcze trochę czasu.…
Xiaomi jest nowym liderem chińskiego rynku smartfonów. Udało im się wyprzedzić Huawei i dzięki potężnemu…
OnePlus 11 dostał nową aktualizację. Ten podwójny ex-flagowiec będzie wspierany przez kolejne 3 lata, a…
iQOO Z10x debiutuje w cenie, która kpi sobie z całej konkurencji. Przy nim nawet CMF…
HONOR Magic 8 Pro znów powalczy o tytuł najważniejszego smartfona do zdjęć na rynku. Jego…