Tajwańska firma HTC wraz ze zmianą pozycjonowania marki z Innovation na hasło: Quietly Brilliant, ma zaprezentować światu kampanię reklamową YOU. Myślą przewodnią kampanii są słowa: „You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you” (Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie). Mają one odzwierciedlać filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.
Jak podała do wiadomości firma HTC, już w ciągu najbliższych kilku tygodni na terenie 20 krajów (w tym prawdopodobnie także Polski) ruszy nowa kampania reklamowa YOU, obejmująca: prasę, telewizję, internet a także spoty, na których zostaną prezentowane możliwości telefonów firmy. Mimo iż w dotychczas zaprezentowanych reklamówkach wspominano tylko i wyłącznie o dbałości o użytkowników, nietrudno domyślić się, że HTC równoczęśnie chodzi o promocję nowych urządzeń firmy wyposażonych w rewelacyjny interfejs HTC Sense.
Poniżej możecie zobaczyć dwie nowe reklamówki HTC You z udziałem amerykańskiej wersji Hero.
Oto informacja prasowa HTC:
HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca i produkująca smartfony, zaprezentowała światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem „Quietly Brilliant”. W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach. Mottem kampanii będzie sentencja „You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.” (Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie), odzwierciedla filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.
„Quietly brilliant” to osiąganie wielkich celów z pokorą i wiarą, że najlepszych rzeczy należy doświadczyć. Kampania YOU jest doskonałym odzwierciedleniem motta „quietly brilliant” i ma kluczowe znaczenie dla HTC jako firmy, innowatora i partnera.
John Wang, chief marketing officer w firmie HTC Corporation
Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie. Podczas tworzenia i planowania w mediach kampanii YOU, firma HTC współpracowała z agencją reklamową Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na bilbordach i w Internecie. Bogate doświadczenie firmy HTC w projektowaniu smartfonów zostanie podkreślone w spotach, poprzez prezentację unikalnej funkcjonalności urządzeń.
Ludzie mają bardzo emocjonalny stosunek do telefonów. Wiele z naszych kluczowych działań, każdego dnia, odbywa się za pośrednictwem telefonu, dlatego najwięcej reklam tej kategorii produktu odnosi się do funkcjonalności. Cała filozofia projektowania telefonów przez HTC stawia w centrum użytkownika. Firma projektuje telefony, które pozostawiają szczególne doznania ze sposobu użytkowania, odzwierciedlając zaangażowanie firmy HTC w proces dopasowania urządzeń do potrzeb użytkowników.
Eric Hirshberg, co-CEO i chief creative officer, Deutsch LA
HTC współpracowała z londyńską agencją kreatywną Figtree w celu stworzenia planu pozycjonowania marki i motta „quietly brillant”. Pozycjonowanie „quietly brilliant” było zainspirowane poprzez filozofię HTC stawiająca człowieka
w centrum, a także dziedzictwem przełomowych i innowacyjnych produktów stworzonych przez firmę. Nowe motto będzie wyrażane przez szereg form komunikacji w firmie.
Wiele błyskotliwych pomysłów zaczęło się od ‘bazgrołów’ na serwetce. Nowy image HTC korzysta z języka rysunkowego do tłumaczenia błyskotliwych funkcji telefonów i zalet płynących z łatwości użytkowania urządzeń HTC.
Simon Myers, CEO firmy Figtree
Źródło: htc, wł
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.