CEO Apple, Tim Cook jakiś czas temu przepraszał za niedopracowane mapy, ale teraz znowu musi to zrobić. Tym razem musi przeprosić Chińczyków i chodzi o nierówne traktowanie ich w stosunku do innych krajów.
Użytkownicy urządzeń Apple na chińskim rynku byli bardzo niezadowoleni z krótkiego czasu gwarancji oraz głównie tego, że są traktowani gorzej niż inni. W innych krajach wadliwe telefony były wymieniane na nowe, a na rynku chińskim tylko naprawiane, co zostało bardzo źle odebrane. Teraz ma się to zmienić i wadliwe modele będą wymieniane na nowe oraz oczywiście będą one miały nadal roczną gwarancję. Nie obyło się bez przeprosin wystosowanych przez CEO Apple, Tima Cooka w stosunku do chińskiego rynku. Oprócz zmian w gwarancji urządzeń i wymianie wadliwych modeli na nowe, mają tez być przeprowadzone szkolenia dla osób pracujących w chińskich oddziałach Apple. Jest też dostępna strona dla chińskich użytkowników, na której mogą szukać pomocy.
Jak widać dzisiejsze Apple bardzo się zmieniło w stosunku do tego za czasów Steve Jobs. Czy uważacie, że jest to wina Tima Cooka czy może rynek się zmienił i iPhone nie jest już lepszy od innych smartfonów, przez co Apple musi bardziej walczyć o klienta?
Źródło: engadget.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Firma MEIZU fanom smartfonów jest doskonale znana. Jakiś czas temu zapowiedziano jednak zakończenie przygody chińskiego…
OnePlus 11 otrzymał w Polsce nową, pokaźną aktualizację oprogramowania. Dzięki niemu ten telefon stał się…
Startują nowe rabaty na stacjach paliw. Tym razem ze zniżek skorzystamy na stacjach paliw sieci…
Wiadomości Google niedługo pozwolą nam na coś, na co długo już czekaliśmy. Chodzi o edycję…
Samsung Galaxy S25 Ultra w ciemno jest pretendentem do tytułu najlepszego fotosmartfona przyszłego roku. Niepokojący…
6100 mAh w smartfonie, który jest prawie flagowcem. To brzmi bardzo dumnie i OnePlus 13R…