CEO Apple, Tim Cook jakiś czas temu przepraszał za niedopracowane mapy, ale teraz znowu musi to zrobić. Tym razem musi przeprosić Chińczyków i chodzi o nierówne traktowanie ich w stosunku do innych krajów.
Użytkownicy urządzeń Apple na chińskim rynku byli bardzo niezadowoleni z krótkiego czasu gwarancji oraz głównie tego, że są traktowani gorzej niż inni. W innych krajach wadliwe telefony były wymieniane na nowe, a na rynku chińskim tylko naprawiane, co zostało bardzo źle odebrane. Teraz ma się to zmienić i wadliwe modele będą wymieniane na nowe oraz oczywiście będą one miały nadal roczną gwarancję. Nie obyło się bez przeprosin wystosowanych przez CEO Apple, Tima Cooka w stosunku do chińskiego rynku. Oprócz zmian w gwarancji urządzeń i wymianie wadliwych modeli na nowe, mają tez być przeprowadzone szkolenia dla osób pracujących w chińskich oddziałach Apple. Jest też dostępna strona dla chińskich użytkowników, na której mogą szukać pomocy.
Jak widać dzisiejsze Apple bardzo się zmieniło w stosunku do tego za czasów Steve Jobs. Czy uważacie, że jest to wina Tima Cooka czy może rynek się zmienił i iPhone nie jest już lepszy od innych smartfonów, przez co Apple musi bardziej walczyć o klienta?
Źródło: engadget.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…