niedziela, 18 października 2009, Mateusz Żołyniak
DroidDoes, czyli kampania anty-iPhone’owa sieci Verizon [wideo]
0 odpowiedzi na “verizon-droid-does”
reklama
ciekawe co z tego wyniknie bo jestem fanem zarówno iphone’a jak i motoroli
i gdzie tu niby antyiphone ?
i oto cała prawda i iphonie 😀
everything idon’t
teraz tylko czekać aż fanboye iphone zaczną szczekać 🙂
Widzisz @vito tak się składa że iPhone jest wzorcem dla wszystkich nowych tworów telefonopodobnych. Każdy producent chce za wszelką cenę pokazać ze jego produkt jest lepszy od iPhone’a – pytanie tylko dlaczego to robią ? Mają nas za głupków (w tym Ciebie i mnie) czy rzeczywiście tak trudno zrobić coś co jest lepsze niż iPhone ? Pozdrowienia dla wszystkich „nieszczekaczy” 😉
nie problem w tym by zrobić coś lepszego od iphone’a, ale w tym sęk by „pobić” najbardziej popularnego (medialnie) konkurenta.