REKLAMA TP
niedziela, 18 października 2009, Mateusz Żołyniak

DroidDoes, czyli kampania anty-iPhone’owa sieci Verizon [wideo]

0 odpowiedzi na “verizon-droid-does”

  1. yyy... pisze:

    ciekawe co z tego wyniknie bo jestem fanem zarówno iphone’a jak i motoroli

  2. seba pisze:

    i gdzie tu niby antyiphone ?

  3. vito pisze:

    i oto cała prawda i iphonie 😀

    everything idon’t

    teraz tylko czekać aż fanboye iphone zaczną szczekać 🙂

  4. FunBoy iPhone'a pisze:

    Widzisz @vito tak się składa że iPhone jest wzorcem dla wszystkich nowych tworów telefonopodobnych. Każdy producent chce za wszelką cenę pokazać ze jego produkt jest lepszy od iPhone’a – pytanie tylko dlaczego to robią ? Mają nas za głupków (w tym Ciebie i mnie) czy rzeczywiście tak trudno zrobić coś co jest lepsze niż iPhone ? Pozdrowienia dla wszystkich „nieszczekaczy” 😉

  5. rhazenbrid pisze:

    nie problem w tym by zrobić coś lepszego od iphone’a, ale w tym sęk by „pobić” najbardziej popularnego (medialnie) konkurenta.


reklama