Amerykański operator Verizon Wireless rozpoczął właśnie promocyjną kampanię reklamową nowego Androida, który wkrótce trafi do oferty sieci. Mimo iż nie padła jeszcze konkretna nazwa urządzenia, łatwo się domyślić, że chodzi o Motorolę Sholes. Co ciekawe, kampania DroidDoes uderza także w cudowne dziecko Apple’a – iPhone’a.
W kampanii wykorzystano główne wady telefonu Apple’a, które porównano z możliwościami smartfona Verizon Wireless. W szczególności zaakcentowano: brak multitaskingu, brak fizycznej klawiatury, brak widżetów, brak możliwości personalizacji urządzenia, niewymienialną baterię, słaby aparat, który nie pozwala na robienie zdjęć przy słabym oświetleniu oraz to, że iPhone OS jest zamkniętym środowiskiem. Nie trudno zgadnąć, że Droid ma to wszystko…
Poniżej reklama DroidDoes:
Czy uderzenie w iPhone’a pomoże sieci Verizon w promocji nowego Androida, przekonamy się już niebawem.
Więcej o Motoroli Sholes (znanej także jako Tao lub Droid) dowiecie się z naszych poprzednich wpisów:
źródło: unwiredview
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Znalezienie dobrego smartfona, który przetrwa próbę czasu i zachwyci wysoką jakością, wbrew pozorom może nie…
Komunikator WhatsApp porządkuje zakładkę Społeczności na platformie. Dodaje do niej istotne usprawnienia, które pomogą organizować…
T-Mobile ma świetną wiadomość dla klientów. Teraz za darmo zyskają oni dostęp do szybkiego 5G…
Orange Flex i sieć sklepów Żabka ma ofertę – zebrane za zakupy żappsy można teraz…
Samsung Galaxy S25 Ultra dla niejednego ManiaKa będzie ideałem flagowca i najlepszym telefonem świata. Na…
iOS 17.5 i iPadOS 17.5 doczekają się bardzo przydatnej w kryzysowych sytuacjach funkcji. Ta ułatwi…