HTC One już w przyszłym tygodniu pojawi się na wybranych rynkach. Dla tajwańskiego producenta jest to bardzo ważny telefon i dlatego oprócz świetnego urządzenia HTC inwestuje więcej w reklamę. A partnerem, który mu w tym pomoże będzie Qualcomm.
Zapewne większość z Was widziała reklamy Xperii Z w większych miastach, Sony chce żeby każdy wiedział o jego najnowszym flagowcu. Jak tylko Samsung Galaxy S 4 pojawi się na rynku możemy spodziewać się jeszcze większej kampanii reklamowej. A gdzie w tym wszystkim jest HTC One? HTC One X według wielu nie odniósł sukcesu podobnego do S III ponieważ mimo porównywalnej specyfikacji, tajwański producent był kilka długości za koreańskim gigantem pod względem reklamy. Teraz ma się to zmienić, ponieważ HTC chcę zwiększyć budżet na tradycyjny marketing o 100%, a cyfrowy aż o 250%.
Nieoczekiwanie Qualcomm również chce pomóc w promocji One. Oprócz współpracy technologicznej chce również wspomóc Tajwańczyków w kwestii reklamy. Dlatego pierwsza seria ich spotów reklamowych będzie przedstawiała HTC One.
Jak sądzicie czy HTC dorówna konkurencji również pod względem reklamy swojego produktu?
Źródło: digitimes.com, androidbeat.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Motorola Razr 50 Ultra zdradza kolejne szczegóły przed premierą – do sieci wyciekła cena urządzenia.…
Fresh ’n Rebel Clam Fuse to bezprzewodowe nauszne słuchawki, które nie tylko zachwycają przyjemnym dla…
Apple Watch X pozuje na grafikach koncepcyjnych. Największa zmiana to obecność kamerki do rozmów na…
Samsung Galaxy M34 5G ma baterię 6000 mAh, ekran Super AMOLED 120 Hz i aparat…
HUAWEI kiedyś niemal zdetronizował Samsunga, później niemal zniknął z rynku smartfonów, a teraz wraca do…
Nowy Apple iPhone 16 Pro doczeka się w tym roku nowego, jaśniejszego wyświetlacza? Wszystko na…