HTC One już w przyszłym tygodniu pojawi się na wybranych rynkach. Dla tajwańskiego producenta jest to bardzo ważny telefon i dlatego oprócz świetnego urządzenia HTC inwestuje więcej w reklamę. A partnerem, który mu w tym pomoże będzie Qualcomm.
Zapewne większość z Was widziała reklamy Xperii Z w większych miastach, Sony chce żeby każdy wiedział o jego najnowszym flagowcu. Jak tylko Samsung Galaxy S 4 pojawi się na rynku możemy spodziewać się jeszcze większej kampanii reklamowej. A gdzie w tym wszystkim jest HTC One? HTC One X według wielu nie odniósł sukcesu podobnego do S III ponieważ mimo porównywalnej specyfikacji, tajwański producent był kilka długości za koreańskim gigantem pod względem reklamy. Teraz ma się to zmienić, ponieważ HTC chcę zwiększyć budżet na tradycyjny marketing o 100%, a cyfrowy aż o 250%.
Nieoczekiwanie Qualcomm również chce pomóc w promocji One. Oprócz współpracy technologicznej chce również wspomóc Tajwańczyków w kwestii reklamy. Dlatego pierwsza seria ich spotów reklamowych będzie przedstawiała HTC One.
Jak sądzicie czy HTC dorówna konkurencji również pod względem reklamy swojego produktu?
Źródło: digitimes.com, androidbeat.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HUAWEI kiedyś niemal zdetronizował Samsunga, później niemal zniknął z rynku smartfonów, a teraz wraca do…
Nowy Apple iPhone 16 Pro doczeka się w tym roku nowego, jaśniejszego wyświetlacza? Wszystko na…
Aplikacja Wiadomości Google doczeka się funkcji, która zidentyfikuje piszących do nas wiadomości SMS-owe. Dzięki temu…
PKP Intercity ma akcję, która często się nie zdarza. 1 czerwca możemy podróżować po całej…
Gdybym miał dziś kupić sobie flagowca, to bez wahania postawiłbym na OnePlus 12. Znalazłem go…
Zakupy są nieodłączną częścią życia każdego z nas. Umiejętne oszczędzanie i korzystanie z promocji oferowanych…