HTC One już w przyszłym tygodniu pojawi się na wybranych rynkach. Dla tajwańskiego producenta jest to bardzo ważny telefon i dlatego oprócz świetnego urządzenia HTC inwestuje więcej w reklamę. A partnerem, który mu w tym pomoże będzie Qualcomm.
Zapewne większość z Was widziała reklamy Xperii Z w większych miastach, Sony chce żeby każdy wiedział o jego najnowszym flagowcu. Jak tylko Samsung Galaxy S 4 pojawi się na rynku możemy spodziewać się jeszcze większej kampanii reklamowej. A gdzie w tym wszystkim jest HTC One? HTC One X według wielu nie odniósł sukcesu podobnego do S III ponieważ mimo porównywalnej specyfikacji, tajwański producent był kilka długości za koreańskim gigantem pod względem reklamy. Teraz ma się to zmienić, ponieważ HTC chcę zwiększyć budżet na tradycyjny marketing o 100%, a cyfrowy aż o 250%.
Nieoczekiwanie Qualcomm również chce pomóc w promocji One. Oprócz współpracy technologicznej chce również wspomóc Tajwańczyków w kwestii reklamy. Dlatego pierwsza seria ich spotów reklamowych będzie przedstawiała HTC One.
Jak sądzicie czy HTC dorówna konkurencji również pod względem reklamy swojego produktu?
Źródło: digitimes.com, androidbeat.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…