, Android Newsy Smartfony Telefony

14-go marca czeka nas nie tylko premiera Galaxy S IV. Poznamy jeszcze…

Te artykuły także cię zainteresują:


Popularne produkty:

  • Navarro

    Jeśli mam być szczery… Kogo będzie to obchodziło 14 marca? 😉 Prawda jest taka ze w czwartek oczy całego świata zwrócone będą na Nowy Jork. 🙂

  • Danio

    Napewno zmiecie s4 z powierzchni ziemi… 🙂 🙂 🙂

  • http://gravatar.com/nazir50 Nazir

    Hahaha ale była by jazda gdyby Samsung 14 marca pokazał nowy Nesus Galaxy jako nowe S4 🙂

  • Papiak

    Ciekawsza jest dla mnie premiera tego XOLO niz nudnego SGS IV, który nie wniesie praktycznie nic z tego co ma juz konkurencja.

    • Taka tam

      Jak Cie nie stać to na S4, to nie komentuj. Miałeś\Miałaś, bo po zdjęciu trudno stwierdzić, kiedyś jakiegoś Galaxy w ręku, że wysnuwasz takie komenty? Może nie są to najlepsze telefony świata, ale też nie rozumiem tej fali negatywnych opinii na ich temat. Pamietaj, najważniejsza jest zdrowa konkurencja.

      • Papiak

        Sorry, Galaxy S 3-4 wziąłbym najwyzej za darmo tylko po to zeby sprzedac. Lubie cos co ma ciekawy design i brak androidowego syfu na pokładzie. Po za tym, nie widze sensu kupowania topowców z Androidem tylko po to, zeby za pół roku szkodowac, ze kupiłem, a juz wyszedl nowy flagowiec. Lepszy pod kazdym względem, niestety nie moge wymienic mojego „starego” na ten nowy bo cena „starego” spadła o 1000-1500zł wciągu połtora roku.. O taaak zakup flagowca jest przyszłosciowa inwestycja. Wole średnią półke która ma troche bajerów z flagowców i fajny design, a taka propozycja jest Nokia Lumia 720. Nie ma tez szpiegoida.

        A Twoje flagowce Samsunga które nie róznia sie od siebie praktycznie niczym wsadz wiesz gdzie 😉

        • Taka tam

          Dobra. Dawaj, wsadze Ci, ale Galaxy Note 2 😛
          Oki nie wpieniaj się, Buziaki Laska :*

          • Papiak

            Oo widzisz 😉 Masz Note II, bronisz Samsunga jak zombiaki Apple. Mozesz dac swojego Note z chęcia sie nim podetre 🙂

            Za pół roku kupisz Galaxy Note III, zeby byc facet na poziomie? 🙂 Kazdy sie musi jakos dowartosciowywac 😉

        • Marian

          Lumia 720? Żartujesz? To ma być alternatywa? WP do niczego się nie nadaje, porówywanie go do Androida jest pozbawione sensu. I jak nie widziałeś na żywo S3, to nie wypowiadaj się o jego designie dzieciaku – na żywo wygląda rewelacyjnie. I nie jest taką kobyłą z ogromą ramką jak wszystkie Lumie :X . Żyj dalej w swoim świecie.

          • Papiak

            Skad mozesz wiedziec czy nie widziałem? Widziałem wiele razy, a takze dzisiaj (w wersji grafitowej (?)) wygląda okropnie i to jest moje zdanie, a kazdy ma inne wiec uszanuj to.

    • http://gravatar.com/nazir50 Nazir

      Jak masz za dużo kasy do wydania na szmelc to za 800 zł. kup Prestigo5000 i będziesz miał to samo tylko z gwarancją w Polsce 😀

      • Taka tam

        Jak to tak możesz pisać, przecież nie ma WIN8 😀

  • Danio

    Oj, jeżeli wieżyć przeciekom to wniesie i to naprawdę dużo.

    • Papiak

      Taa.. Większosc i tak wyłącze te super mega funkcje bo beda ich poprostu denerwowac i na darmo zrec baterie.

      • Navarro

        Nastepny „Znawca” Androida! Mam SGS3 i NIGDY nie miałem żadnych wirusów czy podobnych rzeczy, a użytkuję go często i ostro, wliczając instalację custom romów, itp. Nasłuchałeś i naczytałeś się bzdur o tym systemie, nigdy go porządnie nie poznając. Prawda jest taka że Andka można sobie najbardziej dostroić do swoich potrzeb spośród wszystkich mobilnych systemów. Druga sprawa że system ten działa sprawnie dopiero na urządzeniach z wyższej półki. Jak nie chcesz żeby telefon żarł baterię to kup sobię Nokię 3310.

        • Papiak

          Miałem Androida w wersji 4.0.4 i wiesz co ci powiem? Telefon, a nawet smartfon to nie komputer, nie potrzebuje wersji mini mojego kompa, zebym mogl wgrywac co sie da, grzebac w systemie, a pozniej płakac bo sie cos zjebało. Jak dla mnie ograniczenia nakladane przez iOS i WP to dobry pomysl. Aczkolwiek w WP mogłoby byc troszeczke mniej tych ograniczen ale zablokowane grzebanie w systemie. Jakos te Androidowe widgety, pulpity i inne tego typu badziewka mnie nie interesuja. Dla mnie smartfon ma działac, system ma byc stabilny, szybki i nie dziurawy jak Android.

        • http://gravatar.com/nazir50 Nazir

          Człowieku nie wypowiadaj się wcale bo bajki opowiadasz….

          Może nie masz wirusa na android ale masz trojany 100% . 😀
          Zapoznaj się z uprawnieniami każdej aplikacji i samego systemu .

          • Robin

            Doucz się co to jest trojan. Jak zawsze żenujący brak wiedzy na tematy w których udajesz „specjalistę”. Z twojej wypowiedzi wynika że sam system uważasz za trojana. Śmieszny jesteś.

          • http://gravatar.com/nazir50 Nazir

            @Robin,
            No właśnie ty się doucz i doczytaj czym jest android i jego super zaszyte dodatki producenta i w aplikacjach.
            O aplikacjach trojanach już nie wspominam w Play Google bo to oddzielny temat jego porażki i skandalu z jaka łatwością bezkarnie można syf tam umieszczać i dalej roznosić na smartfony za zgodą Google dla takich specjalistów jak ty 😀

      • Taka tam

        Nota 2 nie mam, ale kupie by zrobić z nim to co pisałam wyżej. Oj tak sącz jad. Tak powarznie, to mam gdzieś kto co lubi. Bylam ciekawa jak łatwo da sie sprowokować taki troll jak Ty. I nie myliłam się. Pa – Pa. Bez Odbioru 🙂

      • Robin

        Gdy czytam twoje wypowiedzi widzę że reprezentujesz ten sam poziom co nazir. Dobraliście się, dwaj „znawcy” i „specjaliści” którzy w ręku nie mieli telefonów o których się wypowiadają i które widzieli tylko na zdjęciach. A powiedzenie „podetrę się” pokazuje tylko twój zerowy poziom kultury. Wyznajesz zasadę – nie stać mnie na coś to będę to krytykował, a ludzi którzy to posiadają obrażał, w ten sposób sie dowartościuję. Na tym portalu nikt przy zdrowych zmysłach wypowiedzi twoich i nazira nie traktuje poważnie.

        • Robin

          Powyższa wypowiedź miała być pod bełkotem papiaka. Dotyczy też jednak nazira.

          • Papiak

            Ha! A skąd ci wiedziec, ze mnie nie stac? 🙂 Porównujac model z nawet WP7.5 za 350zł do modelu z Androidem 4.0.4 za 2x tyle to Android nie ma szans. Zeby zaraz nie bylo, mialem Lumie 610 i LG L7.

  • Jakub

    Po co komu te funkcje co mają być w sgs IV, niech już zostawią rdzenie i ramy, niech skupią się na nowym designie i lepszych materiałach i lepszej baterii

  • Kamil

    Na ta chwile opłaca sie kupic tylko 2 Tel iPhone 5 z iOS albo Lumie 820 z WP są ta najlepsze oferty jezeli porównamy cenę do jakości designu i działania systemu Lumie 920 niestety nie jest warta tyle ile kosztuje pozdro.

    • Papiak

      Wiem, L620 to dobry i ładny model ale jednak nie chce go – za mały ekran. Myśle nad Lumia 720 i 920, ale cos czuje, ze zanim 720 wejdzie na rynek to juz bede uzytkowal 920. Jezeli wierzyc przeciekom to i tak jedna cena.

  • Kamil

    A tobie Papiak proponuje Lumie 620 w tej chwili kosztuje 819zl na Allegro nowa sadze ze za miesiac bedzie mozna nowa kupic za 650zl tj genialna oferta bo ten tel jest naprawdę bardzo fajny w czarnej wersji prezentuje sie wysmienicie.

    • Jakub

      może z L820 się zgodzę, ale na pewno Iphone 5 nie opłaca się kupić, jeśli chodzi o cenę kosztuje ponad 2k, to jest jeszcze za drogo. Niby jest kryzys,ale tu na forum czytam, że ludzie chętnie chcą kupić iphone albo serie galaxy, czy xperie z,czy inną drogą zabawkę, wszyscy tak macie kase, wydać na sprzęt ponad 2k, to gdzie ten kryzys?

  • Danio

    Najszybszy to będzie samsung a nie jakieś xolo, co to wogóle jest?!


reklama