Samsung udostępnił pierwszy teaser na YouTube, zapowiadający zbliżającą się nieuchronnie premierę nowego Galaxy. Problem leży natomiast w realizacji spotu, który – prawdopodobnie – spotka się z intensywną krytyką ze strony internautów.
Osobiście staram się nie doszukiwać w przeróżnych materiałach promocyjnych „ukrytego kontekstu”, bo zazwyczaj albo jest ich zbyt wiele, albo są tak głupie, że szkoda na nie czasu. Nie rozumiem tylko dwóch aspektów, ale o tym za chwilę.
Dlaczego Samsung, mając w portfolio fantastyczne reklamy emitowane w trakcie Super Bowl, miałby zrobić tak słaby klip? Po pierwsze – konsumenci nie są dziećmi. Każda firma żyje właśnie dzięki swoim klientom i nie powinno się ich traktować jako osób niecierpliwych, bezrefleksyjnie pożądających każdej nowej błyskotki. I nie, to akurat mi nie przeszkadza – ale niektórym może. Podsyłałem link kilku znajomym i ich reakcje były zbliżone do tego stanowiska. Patrząc z nieco innej strony, agencja odpowiedzialna za materiał mogła mieć też na myśli najzwyklejszą w świecie ciekawość; a nikt nie personifikuje tej cechy lepiej, niż nasza progenitura.
Jedno jest natomiast niepodważalne i zupełnie niezrozumiałe – dlaczego nowy smartfon się tak cholernie jasno świeci?
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…