Samsung udostępnił pierwszy teaser na YouTube, zapowiadający zbliżającą się nieuchronnie premierę nowego Galaxy. Problem leży natomiast w realizacji spotu, który – prawdopodobnie – spotka się z intensywną krytyką ze strony internautów.
Osobiście staram się nie doszukiwać w przeróżnych materiałach promocyjnych „ukrytego kontekstu”, bo zazwyczaj albo jest ich zbyt wiele, albo są tak głupie, że szkoda na nie czasu. Nie rozumiem tylko dwóch aspektów, ale o tym za chwilę.
Dlaczego Samsung, mając w portfolio fantastyczne reklamy emitowane w trakcie Super Bowl, miałby zrobić tak słaby klip? Po pierwsze – konsumenci nie są dziećmi. Każda firma żyje właśnie dzięki swoim klientom i nie powinno się ich traktować jako osób niecierpliwych, bezrefleksyjnie pożądających każdej nowej błyskotki. I nie, to akurat mi nie przeszkadza – ale niektórym może. Podsyłałem link kilku znajomym i ich reakcje były zbliżone do tego stanowiska. Patrząc z nieco innej strony, agencja odpowiedzialna za materiał mogła mieć też na myśli najzwyklejszą w świecie ciekawość; a nikt nie personifikuje tej cechy lepiej, niż nasza progenitura.
Jedno jest natomiast niepodważalne i zupełnie niezrozumiałe – dlaczego nowy smartfon się tak cholernie jasno świeci?
Źródło: Samsung
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…