Samsung udostępnił pierwszy teaser na YouTube, zapowiadający zbliżającą się nieuchronnie premierę nowego Galaxy. Problem leży natomiast w realizacji spotu, który – prawdopodobnie – spotka się z intensywną krytyką ze strony internautów.
Osobiście staram się nie doszukiwać w przeróżnych materiałach promocyjnych „ukrytego kontekstu”, bo zazwyczaj albo jest ich zbyt wiele, albo są tak głupie, że szkoda na nie czasu. Nie rozumiem tylko dwóch aspektów, ale o tym za chwilę.
Dlaczego Samsung, mając w portfolio fantastyczne reklamy emitowane w trakcie Super Bowl, miałby zrobić tak słaby klip? Po pierwsze – konsumenci nie są dziećmi. Każda firma żyje właśnie dzięki swoim klientom i nie powinno się ich traktować jako osób niecierpliwych, bezrefleksyjnie pożądających każdej nowej błyskotki. I nie, to akurat mi nie przeszkadza – ale niektórym może. Podsyłałem link kilku znajomym i ich reakcje były zbliżone do tego stanowiska. Patrząc z nieco innej strony, agencja odpowiedzialna za materiał mogła mieć też na myśli najzwyklejszą w świecie ciekawość; a nikt nie personifikuje tej cechy lepiej, niż nasza progenitura.
Jedno jest natomiast niepodważalne i zupełnie niezrozumiałe – dlaczego nowy smartfon się tak cholernie jasno świeci?
Źródło: Samsung
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…