Według niektórych analityków Samsung planuje gigantyczną kampanię promującą nowy, flagowy model. Peter Misek z Jefferies sugeruje, że od dnia premiery (w marcu lub kwietniu) do końca roku wyprodukowanych zostanie ok. sto milionów egzemplarzy.
Misek zaznacza tym samym jedną, dość istotną kwestię: dostawcy i sprzedawcy poświęcą więcej uwagi urządzeniom Samsunga, przez co Apple może zejść na drugi plan. Bez wątpienia posłużyłoby to Koreańczyków w utrzymaniu dominującej pozycji na rynku.
Do tej pory, według statystyk Jefferies, Galaxy S III sprzedał się w ilości 60 milionów. Szacowanie dwukrotnie większego popytu już w tej chwili może wydawać się nieco na wyrost, ale nie zapominajmy, że będzie to następca jednej z najpopularniejszych słuchawek świata.
Plotki, do których dotarł Paweł, wskazują na premierę już 15 marca, czyli za niecały miesiąc. W jego tekście przeczytasz też o tzw. Floating Gestures, czyli optymalizacji przeglądania stron internetowych, które nie pochwalą się swoją wersją mobilną. Nad podobną technologią pracuje również Sony.
Układ Exynos 5 OCTA, 4.99-calowy wyświetlacz o rozdzielczości Full HD, dwa gigabajty pamięci opercayjnej RAM, 13-megapikselowa matryca, bezprzewodowe ładowanie i Android 4.2.1.
Źródło: Business Insider
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…