W piątek rozpoczęły się Igrzyska Olimpijskie. Największe światowe koncerny, które wyłożyły na sponsoring miliony dolarów pragną przebić się do świadomości opinii publicznej. Nie inaczej jest w przypadku Coca-Coli, która chce się wyróżnić organizując największą marketingową kampanię za pośrednictwem technologii Bluetooth. Nigdy wcześniej nikt nie korzystał z Bluetooth na taką skalę.
Pioco – najbardziej wpływowa firma chińska zajmująca się Bluetooth – stworzyła tysiące hotspotów w hotelach, restauracjach, klubach, kawiarniach i setkach innych miejsc. Za ich pośrednictwem do telefonów z funkcją Bluetooth docierają reklamy Coca-Coli. Kiedy użytkownik znajdzie się w zasięgu hotspotu otrzymuje zapytanie, czy chce pobrać zawartość od Coca-Coli. Amerykański koncern ma nadzieję, że reklama dotrze do odbiorców w bardziej intuicyjny sposób niż tradycyjną drogą.
Czyżby użytkowników telefonów czekały coraz cięższe czasy? Być może wkrótce nie będziemy mogli się odpędzić od niechcianych reklam.
źródło: intomobile
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…