Brała udział w reklamach, brała udział w planowaniu marketingowym. Poniekąd została „twarzą” BlackBerry 10, choć nie wiem, czy nie nadwyrężam tu tego sformułowania. Niemniej jednak Thorsten Heins, CEO BlackBerry, przedstawił właśnie Alicię Keys jako nowego, globalnego dyrektora kreatywnego.
Nieznany jest zakres obowiązków słynnej piosenkarki. Engadget wspomina o rozwoju aplikacji, ale redaktorzy nie ręczą za tę informację w stu procentach. Wiadomo, że Keys będzie współpracować z developerami. Nie wiadomo jednak w jakim stopniu.
To nie pierwszy przypadek zatrudnienia rozpoznawalnych artystów na wysokim stanowisku korporacyjnym. Podobnym zabiegiem posłużył się swego czasu Polaroid, oferując podobną pozycję Lady Gadze. W promowaniu BlackBerry 10 pomogą również Neil Gaiman i Robert Rodriguez.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Czas pracy na baterii to dla mnie jedna z najważniejszych cech smartfona. Dlatego Sony Xperia…
YouTube poważnie walczy w Unii Europejskiej z dezinformacją. Także w Polsce usunięto masę filmów ze…
Apple szykuje się do zmian w portfolio – w 2025 roku nie zobaczymy już iPhone'a…
Huawei rusza z majową promocją z okazji zbliżającego się sezonu komunijnego. Producent przecenia smartwatche, słuchawki…
Jak będzie wyglądać OnePlus 13? Jeśli tak, jak na dzisiejszych renderach, to mamy przepis na…
W sklepie Media Markt trwa świetna akcja promocyjna! Wydaj 1000 zł, a otrzymasz rabat aż…