Brała udział w reklamach, brała udział w planowaniu marketingowym. Poniekąd została „twarzą” BlackBerry 10, choć nie wiem, czy nie nadwyrężam tu tego sformułowania. Niemniej jednak Thorsten Heins, CEO BlackBerry, przedstawił właśnie Alicię Keys jako nowego, globalnego dyrektora kreatywnego.
Nieznany jest zakres obowiązków słynnej piosenkarki. Engadget wspomina o rozwoju aplikacji, ale redaktorzy nie ręczą za tę informację w stu procentach. Wiadomo, że Keys będzie współpracować z developerami. Nie wiadomo jednak w jakim stopniu.
To nie pierwszy przypadek zatrudnienia rozpoznawalnych artystów na wysokim stanowisku korporacyjnym. Podobnym zabiegiem posłużył się swego czasu Polaroid, oferując podobną pozycję Lady Gadze. W promowaniu BlackBerry 10 pomogą również Neil Gaiman i Robert Rodriguez.
Źródło: Engadget
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Jaki telefon kupić do 1000 złotych? Dzięki znakomitej przecenie jednym z najlepszych kandydatów do miana…
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…
Nie tylko najniższa cena w Polsce, ale i dodatkowy rok gwarancji. Sprawdzony sklep oferuje teraz…
Nothing nie zwlekał z wprowadzaniem stabilnego Androida 15 do swoich smartfonów. Oczekuje się takiego samego…
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…