Brała udział w reklamach, brała udział w planowaniu marketingowym. Poniekąd została „twarzą” BlackBerry 10, choć nie wiem, czy nie nadwyrężam tu tego sformułowania. Niemniej jednak Thorsten Heins, CEO BlackBerry, przedstawił właśnie Alicię Keys jako nowego, globalnego dyrektora kreatywnego.
Nieznany jest zakres obowiązków słynnej piosenkarki. Engadget wspomina o rozwoju aplikacji, ale redaktorzy nie ręczą za tę informację w stu procentach. Wiadomo, że Keys będzie współpracować z developerami. Nie wiadomo jednak w jakim stopniu.
To nie pierwszy przypadek zatrudnienia rozpoznawalnych artystów na wysokim stanowisku korporacyjnym. Podobnym zabiegiem posłużył się swego czasu Polaroid, oferując podobną pozycję Lady Gadze. W promowaniu BlackBerry 10 pomogą również Neil Gaiman i Robert Rodriguez.
Źródło: Engadget
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…