Ponad dziesięć milionów Samsungów Galaxy zostało sprzedanych od czerwca 2010 roku, kiedy na rynku debiutował pierwszy Galaxy S. Chodzi o rynek indyjski, gdzie oferowane są (bądź były) Galaxy S, Galaxy S III, Galaxy S III, Galaxy Note, Galaxy Note II, Galaxy Y i siedem innych urządzeń z serii.
Szerokie portfolio pomogło nam zdemokratyzować świat smartfonów w Indiach. Jesteśmy liderem w swojej kategorii, oferujemy trzynaście urządzeń z serii Galaxy w szerokim zakresie cenowym; od 6790 do 39990 rupii.
– powiedział Asim Warsi, wiceprezes Samsung Mobile
Słowa Warsiego potwierdzają najnowsze wyniki sprzedaży – koreański producent jest liderem nie tylko na rynku indyjskim, ale też na całym globie. Oferta w Indiach nie znacząco odbiega od tej, która obecna jest w innych państwach. Podobnie jest również z cenami sprzętów.
Według firmy, ponad pięć milionów klientów wybrało Note, Note II bądź Galaxy S III.
W ciągu pierwszego półrocza w Indiach sprzedano łącznie ponad sto milionów telefonów komórkowych. Należy wliczyć w to zarówno tradycyjne sprzęty, jak i smartfony czy smartfono-tablety. Samsung obecnie może pochwalić się ponad 40-procentowym udziałem na indyjskim rynku smartfonów. Nokia uplasowała się na drugim miejscu z wynikiem 19 procent.
Źródło: The Hindu
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
HONOR szykuje dużą premierę. Nowy HONOR GT 2 Pro może mocno zaskoczyć specyfikacją na czele…
Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…