Jednym z najważniejszych elementów udanego biznesu jest dobry marketing. Jeżeli firma opanuje do perfekcji budowanie pozytywnego obrazu swoich produktów i przekona klientów, iż jest to sprzęt/usługa godna uwagi, to poważnie zwiększa swoje szanse na sukces. Branżą mobilną rządzą te same prawa, a czasem wydaje mi się, że to właśnie w tym segmencie stały się one podstawą do zbijania fortun. Zdaje sobie z tego sprawę także Nokia, która postawiła na współpracę z pewną amerykańską gwiazdą…
Zatrudnianie aktorów, piosenkarzy, sportowców i wszelkiej maści celebrytów w kampaniach reklamowych nie jest niczym nowym – to stary i sprawdzony sposób na promocję produktów. Kilka miesięcy temu Joe Belfiore oraz Steve Ballmer prezentowali platformę Windows Phone 8 na smartfonie Nokia Lumia 920 w towarzystwie popularnej aktorki i modelki. Jessica Alba, bo to o niej mowa, stała się twarzą tej kampanii i chyba solidnie wywiązuje się ze swojej roli.
W Sieci znaleźć można sporo zdjęć, na których kobietę przyłapano z czerwoną Lumią. Sama Alba też nie ukrywa, jakiego urządzenia używa i chwali się tym na Facebooku. Być może jestem tu wyjątkiem, ale chętnie poznałbym liczby związane z tą kampanią: na jaką sumę opiewał kontrakt pani Alby, jak długo potrwa cała „impreza”, a także dane związane z efektami całego przedsięwzięcia. Kupilibyście jakiekolwiek urządzenie z powodu reklamującej go gwiazdy?
Ciekawe zdjęcia znajdziecie pod tym i tym adresem.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jaki tani telefon do 400, 500 czy 600 złotych warto teraz kupić? To zadanie nie…
Wkrótce odbędzie się premiera realme GT Neo 6. Wyjątkowo wydajny średniak tym samym dołączy do…
W 2024 roku nie jest już tak, że każdy Xiaomi po premierze od razu staje…
OnePlus 10T trafił do kieszeni wielu ManiaKów ze względu na świetny stosunek ceny do specyfikacji.…
Samsung Galaxy Z Flip6 i Galaxy Z Fold6 zdradzają procesory i znowu mamy podziały. Nietrudno…
Masz dość spamu na swoim telefonie z Androidem? Męczą Cię nachalne połączenia telefoniczne i wiadomości…