Ponad dziesięć milionów konsumentów kupiło smartfony z serii LG Swift L, włączając w to modele L3, L5, L7 i L9. Urządzenia mają reprezentować nową wizję wzornictwa telefonów według koreańskiego producenta. Szczerze mówiąc – w tym wypadku ciężko LG nie przyznać racji. Jeśli popatrzymy wstecz, na Mobile World Congress z lutego 2012 roku, gdzie po raz pierwszy pokazano Swifty, to ich sukces jest naprawdę widoczny.
Szczegóły świetnej sprzedaży smartfonów znajdziesz w poniższej informacji prasowej.
JUŻ 10 MILIONÓW ZADOWOLONYCH KONSUMENTÓW KUPIŁO SMARTFONY LG Z SERII L
Nowe wzornictwo LG dowodzi, że nie wszystkie smartfony muszą wyglądać tak samo. Firma LG Electronics poinformowała, że sprzedaż smartfonów Swift (globalnie – Optimus) z serii L przekroczyła 10 mln sztuk, co wyznacza swego rodzaju kamień milowy dla koreańskiego producenta i jego działu urządzeń mobilnych. Sukces modeli z serii L i 8-cyfrowa liczba sprzedanych urządzeń dowodzą, że wielu klientom zależy na atrakcyjnym smartfonie wyróżniającym się wyjątkową stylistyką.
Smartfony z serii L — Swift L3 (ekran 3,2″), Swift L5 (ekran 4,0″) i Swift L7 (ekran 4,3″) — to urządzenia reprezentujące nową filozofię wzornictwa LG, które zaprezentowano po raz pierwszy podczas targów Mobile World Congress (MWC) w 2012 r. Wkrótce potem na rynku pojawił się najnowszy model, Swift L9 (ekran 4,7″). Wzornictwo L-Style oferuje ponadczasową stylistykę o delikatnych detalach, która jeszcze bardziej wyróżnia urządzenia mobilne LG na tle produktów konkurencji.
Filozofię tę charakteryzuje pięć elementów estetycznych: Modern Square Style — konstrukcja zapewniająca wygodę trzymania w ręku, Floating Mass Technology — technologia ograniczająca grubość urządzenia, Seamless Layout — bardziej intuicyjne rozmieszczenie przycisków, Harmonized Design Contrast — wyważone zastosowanie akcentów metalicznych i Sensuous Slim Shape — wyjątkowy, smukły kształt, który natychmiast przyciąga uwagę.
Sukces sprzedażowy wyraźnie pokazuje, jak ważne jest dostarczanie stylowych smartfonów z dużym ekranem i udoskonalonym interfejsem. Inni producenci koncentrują swoje wysiłki na telefonach uniwersalnych, mających zaspokoić potrzeby wszystkich użytkowników. Nasza strategia przewiduje opracowywanie produktów mobilnych dostosowanych do indywidualnych wymagań i stylów życia różnych typów klientów.
— powiedział dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny pionu LG Mobile Communications.
Urządzenia z serii L są wyposażone w duże ekrany i opatentowane funkcje interfejsu LG, takie jak QuickMemo i QuickTranslator. Narzędzie QuickMemo umożliwia odręczne tworzenie notatek i wysyłanie ich innym użytkownikom, natomiast funkcja QuickTranslator szybko i precyzyjnie tłumaczy słowa i całe zdania na 64 języki.
Wszystkie modele z serii L — Swift L3, Swift L5, Swift L7 i Swift L9 — są dostępne na ponad 50 rynkach na całym świecie, w tym w Polsce.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 10 VI zdradza kolejne szczegóły specyfikacji przed premierą. Termin prezentacji smartfona ujrzał już…
OnePlus 11 to znakomity smartfon, dlatego sam go wybrałem. Teraz i Ty możesz go kupić,…
Tani flagowiec vivo X100s przed premierą wyjawił wydajność. Wygląda na to, że będzie to jeden…
Zdjęcia Google pozwolą nam niedługo lepiej zadbać o miejsce na dysku. Gigant umożliwi nam szybsze…
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…
Samsung Galaxy S23 może być uważany za ideał opłacalnego telefonu dla wielu ManiaKów. Ma bowiem…