Ponad dziesięć milionów konsumentów kupiło smartfony z serii LG Swift L, włączając w to modele L3, L5, L7 i L9. Urządzenia mają reprezentować nową wizję wzornictwa telefonów według koreańskiego producenta. Szczerze mówiąc – w tym wypadku ciężko LG nie przyznać racji. Jeśli popatrzymy wstecz, na Mobile World Congress z lutego 2012 roku, gdzie po raz pierwszy pokazano Swifty, to ich sukces jest naprawdę widoczny.
Szczegóły świetnej sprzedaży smartfonów znajdziesz w poniższej informacji prasowej.
JUŻ 10 MILIONÓW ZADOWOLONYCH KONSUMENTÓW KUPIŁO SMARTFONY LG Z SERII L
Nowe wzornictwo LG dowodzi, że nie wszystkie smartfony muszą wyglądać tak samo. Firma LG Electronics poinformowała, że sprzedaż smartfonów Swift (globalnie – Optimus) z serii L przekroczyła 10 mln sztuk, co wyznacza swego rodzaju kamień milowy dla koreańskiego producenta i jego działu urządzeń mobilnych. Sukces modeli z serii L i 8-cyfrowa liczba sprzedanych urządzeń dowodzą, że wielu klientom zależy na atrakcyjnym smartfonie wyróżniającym się wyjątkową stylistyką.
Smartfony z serii L — Swift L3 (ekran 3,2″), Swift L5 (ekran 4,0″) i Swift L7 (ekran 4,3″) — to urządzenia reprezentujące nową filozofię wzornictwa LG, które zaprezentowano po raz pierwszy podczas targów Mobile World Congress (MWC) w 2012 r. Wkrótce potem na rynku pojawił się najnowszy model, Swift L9 (ekran 4,7″). Wzornictwo L-Style oferuje ponadczasową stylistykę o delikatnych detalach, która jeszcze bardziej wyróżnia urządzenia mobilne LG na tle produktów konkurencji.
Filozofię tę charakteryzuje pięć elementów estetycznych: Modern Square Style — konstrukcja zapewniająca wygodę trzymania w ręku, Floating Mass Technology — technologia ograniczająca grubość urządzenia, Seamless Layout — bardziej intuicyjne rozmieszczenie przycisków, Harmonized Design Contrast — wyważone zastosowanie akcentów metalicznych i Sensuous Slim Shape — wyjątkowy, smukły kształt, który natychmiast przyciąga uwagę.
Sukces sprzedażowy wyraźnie pokazuje, jak ważne jest dostarczanie stylowych smartfonów z dużym ekranem i udoskonalonym interfejsem. Inni producenci koncentrują swoje wysiłki na telefonach uniwersalnych, mających zaspokoić potrzeby wszystkich użytkowników. Nasza strategia przewiduje opracowywanie produktów mobilnych dostosowanych do indywidualnych wymagań i stylów życia różnych typów klientów.
— powiedział dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny pionu LG Mobile Communications.
Urządzenia z serii L są wyposażone w duże ekrany i opatentowane funkcje interfejsu LG, takie jak QuickMemo i QuickTranslator. Narzędzie QuickMemo umożliwia odręczne tworzenie notatek i wysyłanie ich innym użytkownikom, natomiast funkcja QuickTranslator szybko i precyzyjnie tłumaczy słowa i całe zdania na 64 języki.
Wszystkie modele z serii L — Swift L3, Swift L5, Swift L7 i Swift L9 — są dostępne na ponad 50 rynkach na całym świecie, w tym w Polsce.
Źródło: informacja prasowa
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…
Aż 6 lat prawdziwego spokoju w zamian za 1200 złotych? To, a nawet znacznie więcej…
Pierwszy składany iPhone od Apple to urządzenie, na które fani czekają od lat. Choć premiera…