Microsoft próbuje przebić się do świadomości klientów z nowymi produktami i ewidentnie nie zamierza na tym oszczędzać. Pieniądze, jakie przeznaczono na promocję najnowszych platform robią wielkie wrażenie, ale trudno stwierdzić, czy kampanie reklamowe zapewnią OS Windows 8 i Windows Phone 8 taką popularność, na jaką liczy gigant z Redmond. Pewne jest natomiast, że w przypadku platformy mobilnej amerykańska korporacja wcale nie faworyzuje swojego fińskiego partnera.
Jeszcze kilka miesięcy temu Stephen Elop przekonywał, że atutem Nokii jest ścisła współpraca z Microsoftem. Tymczasem, korporacja z Redmond nie zareagowała, gdy Samsung pokazał jako pierwszy słuchawkę z ich platformą. Potem Steve Ballmer (CEO Microsoftu) uczestniczył w prezentacji smartfonów HTC, a ostatecznie pochwalił się również swoim smartfonem z WP 8. I nie była to Lumia, lecz urządzenie HTC. Teraz do promocji WP8 włączono bohaterów filmu Hobbit: Niezwykła podróż. Znów pierwsze skrzypce gra HTC – promowana jest słuchawka 8X.
Promocja, w której wykorzystany zostanie motyw Hobbita ma być prowadzona w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz u naszego zachodniego sąsiada. Nie zamierzam oczywiście nikogo pouczać, ale nie ulega wątpliwości, że takie „kwiatki” raczej nie świadczą o uprzywilejowanej pozycji Nokii na rynku smartfonów z WP8.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Planujesz zakup smartwatcha? Samsung ma ciekawą propozycję. Kupując Samsung Galaxy Watch 6 możesz liczyć na…
Po 2023 roku, w którym Sony Xperia była najlepsza w swojej historii, sprzedaż wygląda tragicznie.…
W końcu znamy datę globalnej premiery POCO F6 i POCO F6 Pro. Jak co roku…
Czy odporny tablet może być tani, mieć wielką baterię i działać jako powerbank dla smartfona?…
UOKiK znów przygląda się podejrzanym działaniom operatora Vectra. Chodzi o rabaty, które firma prezentuje jako…
OPPO Reno11 F 5G, choć to świeży model, już doczekał się mocnego spadku ceny. To…