Microsoft próbuje przebić się do świadomości klientów z nowymi produktami i ewidentnie nie zamierza na tym oszczędzać. Pieniądze, jakie przeznaczono na promocję najnowszych platform robią wielkie wrażenie, ale trudno stwierdzić, czy kampanie reklamowe zapewnią OS Windows 8 i Windows Phone 8 taką popularność, na jaką liczy gigant z Redmond. Pewne jest natomiast, że w przypadku platformy mobilnej amerykańska korporacja wcale nie faworyzuje swojego fińskiego partnera.
Jeszcze kilka miesięcy temu Stephen Elop przekonywał, że atutem Nokii jest ścisła współpraca z Microsoftem. Tymczasem, korporacja z Redmond nie zareagowała, gdy Samsung pokazał jako pierwszy słuchawkę z ich platformą. Potem Steve Ballmer (CEO Microsoftu) uczestniczył w prezentacji smartfonów HTC, a ostatecznie pochwalił się również swoim smartfonem z WP 8. I nie była to Lumia, lecz urządzenie HTC. Teraz do promocji WP8 włączono bohaterów filmu Hobbit: Niezwykła podróż. Znów pierwsze skrzypce gra HTC – promowana jest słuchawka 8X.
Promocja, w której wykorzystany zostanie motyw Hobbita ma być prowadzona w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz u naszego zachodniego sąsiada. Nie zamierzam oczywiście nikogo pouczać, ale nie ulega wątpliwości, że takie „kwiatki” raczej nie świadczą o uprzywilejowanej pozycji Nokii na rynku smartfonów z WP8.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jaki telefon do tysiąca złotych jest najłatwiej polecać? Oppo K12x to mocny kandydat. Nie jest…
Apple udostępnia użytkownikom nową aktualizację – to iOS 17.5, a także iPadOS 17.5 oraz watchOS…
realme 12+ 5G to niedrogi smartfon klasy średniej, który kilka cech odziedziczył od zeszłorocznej serii…
Google Pixel 9, Google Pixel 9 Pro i Google Pixel 9 Pro XL przygotowują się…
Bestsellerowy Samsung Galaxy A54 5G otrzymuje w Polsce aktualizację do One UI 6.1. Jeśli ciągle…
Android 15 wkrótce trafi do pierwszych smartfonów. Podczas Google I/O 2024 odbędzie się jego oficjalne…