Microsoft próbuje przebić się do świadomości klientów z nowymi produktami i ewidentnie nie zamierza na tym oszczędzać. Pieniądze, jakie przeznaczono na promocję najnowszych platform robią wielkie wrażenie, ale trudno stwierdzić, czy kampanie reklamowe zapewnią OS Windows 8 i Windows Phone 8 taką popularność, na jaką liczy gigant z Redmond. Pewne jest natomiast, że w przypadku platformy mobilnej amerykańska korporacja wcale nie faworyzuje swojego fińskiego partnera.
Jeszcze kilka miesięcy temu Stephen Elop przekonywał, że atutem Nokii jest ścisła współpraca z Microsoftem. Tymczasem, korporacja z Redmond nie zareagowała, gdy Samsung pokazał jako pierwszy słuchawkę z ich platformą. Potem Steve Ballmer (CEO Microsoftu) uczestniczył w prezentacji smartfonów HTC, a ostatecznie pochwalił się również swoim smartfonem z WP 8. I nie była to Lumia, lecz urządzenie HTC. Teraz do promocji WP8 włączono bohaterów filmu Hobbit: Niezwykła podróż. Znów pierwsze skrzypce gra HTC – promowana jest słuchawka 8X.
Promocja, w której wykorzystany zostanie motyw Hobbita ma być prowadzona w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz u naszego zachodniego sąsiada. Nie zamierzam oczywiście nikogo pouczać, ale nie ulega wątpliwości, że takie „kwiatki” raczej nie świadczą o uprzywilejowanej pozycji Nokii na rynku smartfonów z WP8.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Firma MEIZU fanom smartfonów jest doskonale znana. Jakiś czas temu zapowiedziano jednak zakończenie przygody chińskiego…
OnePlus 11 otrzymał w Polsce nową, pokaźną aktualizację oprogramowania. Dzięki niemu ten telefon stał się…
Startują nowe rabaty na stacjach paliw. Tym razem ze zniżek skorzystamy na stacjach paliw sieci…
Wiadomości Google niedługo pozwolą nam na coś, na co długo już czekaliśmy. Chodzi o edycję…
Samsung Galaxy S25 Ultra w ciemno jest pretendentem do tytułu najlepszego fotosmartfona przyszłego roku. Niepokojący…
6100 mAh w smartfonie, który jest prawie flagowcem. To brzmi bardzo dumnie i OnePlus 13R…