Microsoft próbuje przebić się do świadomości klientów z nowymi produktami i ewidentnie nie zamierza na tym oszczędzać. Pieniądze, jakie przeznaczono na promocję najnowszych platform robią wielkie wrażenie, ale trudno stwierdzić, czy kampanie reklamowe zapewnią OS Windows 8 i Windows Phone 8 taką popularność, na jaką liczy gigant z Redmond. Pewne jest natomiast, że w przypadku platformy mobilnej amerykańska korporacja wcale nie faworyzuje swojego fińskiego partnera.
Jeszcze kilka miesięcy temu Stephen Elop przekonywał, że atutem Nokii jest ścisła współpraca z Microsoftem. Tymczasem, korporacja z Redmond nie zareagowała, gdy Samsung pokazał jako pierwszy słuchawkę z ich platformą. Potem Steve Ballmer (CEO Microsoftu) uczestniczył w prezentacji smartfonów HTC, a ostatecznie pochwalił się również swoim smartfonem z WP 8. I nie była to Lumia, lecz urządzenie HTC. Teraz do promocji WP8 włączono bohaterów filmu Hobbit: Niezwykła podróż. Znów pierwsze skrzypce gra HTC – promowana jest słuchawka 8X.
Promocja, w której wykorzystany zostanie motyw Hobbita ma być prowadzona w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz u naszego zachodniego sąsiada. Nie zamierzam oczywiście nikogo pouczać, ale nie ulega wątpliwości, że takie „kwiatki” raczej nie świadczą o uprzywilejowanej pozycji Nokii na rynku smartfonów z WP8.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Apple Watch na nadgarstku to już przeżytek? Smartwatch może teraz zostać Twoim podręcznym mini iPhonem…
Jaki smartfon kupowałbyś, gdyby wybór był taki, jak w Chinach, ale telefony miałyby GMS, a…
Nadciąga kolejny średniak, który będzie HITEM. Premiera vivo Y200 GT została już wyznaczona, a jego…
OUKITEL BT20 Rugged Outdoor w sklepie internetowym Biedronka Home kosztuje w promocji mniej niż 200…
Czy jedynym smartfonem, na którym wcześnie sprawdzisz Androida 15, jest Google Pixel? Nie! Taniutki Nothing…
14 maja tego roku odbyła się konferencja Google I/O 2024, na której gigant z Mountain…