Jeszcze kilka lat temu nikt nie dawał Play’owi większych szans na podbój rynku zakładając, że sieć skończy swoją karierę będąc – w najlepszym układzie – wykupioną przez jednego z trzech wiodących operatorów. Teraz, gdy Play oficjalnie pochwalił się ośmioma milionami klientów, mimo kilku wpadek operatora, pora chyba aby sceptycy zmienili zdanie.
Jak zawsze, gdy pęka kolejna „bańka”, czwarty operator przedstawił kolejną jubileuszową koszulkę, chociaż dla wielu to nie koszulka będzie tutaj odgrywała pierwszoplanową rolę. Zresztą zobaczcie sami.
Przez kilka lat, operator przeszedł daleką drogę, oferując zupełnie nowe podejście do cen telefonów w abonamentach oraz pre-padid’ów. Wprowadził spore zamieszanie na rynku wdrażając Formułę 4.0 oraz jako jeden z pierwszych zaproponował sensowny wariant na zakup nowego iPhone’a za relatywnie nieduże (na tle konkurencji) pieniądze. Liczę na to, że wraz z 8-milionowym klientem, sieć zaprezentuje kilka ciekawych promocji o których już niebawem będziemy mogli Was poinformować.
źródło: profil Play na Facebook’u
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zdjęcia Google pomogą rozprawić nam się z osobami, których nie chcemy już więcej widzieć. Nowość…
Czy wiesz, który smartfon sprzedał się w Polsce w największej liczbie egzemplarz? Nie był to…
Spotify w darmowej wersji staje się uboższy, niż dotychczas. Serwis powoli usuwa funkcję, która do…
Redmi K70 Ultra, czyli Xiaomi 14T Pro w Europie, vivo X100s oraz vivo X100 Ultra…
Znalezienie dobrego smartfona, który przetrwa próbę czasu i zachwyci wysoką jakością, wbrew pozorom może nie…
Komunikator WhatsApp porządkuje zakładkę Społeczności na platformie. Dodaje do niej istotne usprawnienia, które pomogą organizować…