Jeszcze kilka lat temu nikt nie dawał Play’owi większych szans na podbój rynku zakładając, że sieć skończy swoją karierę będąc – w najlepszym układzie – wykupioną przez jednego z trzech wiodących operatorów. Teraz, gdy Play oficjalnie pochwalił się ośmioma milionami klientów, mimo kilku wpadek operatora, pora chyba aby sceptycy zmienili zdanie.
Jak zawsze, gdy pęka kolejna „bańka”, czwarty operator przedstawił kolejną jubileuszową koszulkę, chociaż dla wielu to nie koszulka będzie tutaj odgrywała pierwszoplanową rolę. Zresztą zobaczcie sami.
Przez kilka lat, operator przeszedł daleką drogę, oferując zupełnie nowe podejście do cen telefonów w abonamentach oraz pre-padid’ów. Wprowadził spore zamieszanie na rynku wdrażając Formułę 4.0 oraz jako jeden z pierwszych zaproponował sensowny wariant na zakup nowego iPhone’a za relatywnie nieduże (na tle konkurencji) pieniądze. Liczę na to, że wraz z 8-milionowym klientem, sieć zaprezentuje kilka ciekawych promocji o których już niebawem będziemy mogli Was poinformować.
źródło: profil Play na Facebook’u
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…