Ostatnie tygodnie są dla klientów PEKAO bardzo atrakcyjne. Bank wprowadził dwie funkcje, które znacząco ułatwią codzienne funkcjonowanie. Jedna z nich wyszła kilka dni temu, a druga pod koniec zeszłego miesiąca. Oto co warto o nich wiedzieć!
Klienci banków cenią sobie komfort, a więc wszelkiego rodzaju nowe funkcje upraszczające codzienne czynności są mile widziane i nierzadko cieszą się dużą popularnością. PEKAO postanowiło zaskoczyć użytkowników, wprowadzając na przestrzeni dwóch tygodni dwie świetne funkcje – jedna z nich pojawiła się kilka dni temu, a druga pod koniec października.
Duża przyjemność dla klientów PEKAO
Bank udostępnił w aplikacji PeoPay nową funkcję wykorzystującą technologię Live Activities i Dynamic Island. Dzięki niej po zakupie biletu komunikacji miejskiej lub opłaceniu parkowania można na bieżąco śledzić czas ważności biletu lub trwania parkowania, bez konieczności otwierania aplikacji czy odblokowywania telefonu. Informacje są wyświetlane bezpośrednio na ekranie blokady lub w górnej części interfejsu urządzenia.
Aby korzystać z nowej funkcji, użytkownicy powinni upewnić się, że wydarzenia na żywo (Live Activities) są włączone w ustawieniach telefonu. Opcję tę można aktywować, przechodząc do: Ustawienia –> Face ID i kod –> Wydarzenia na żywo.
Funkcja działa w aplikacji PeoPay od wersji 4.102 i wymaga systemu iOS w wersji co najmniej 16.2. Właściciele modeli iPhone 14 Pro i nowszych mogą dodatkowo korzystać z rozszerzonego podglądu, dzięki obsłudze Dynamic Island.
Nowość dostępna jest na razie wyłącznie dla posiadaczy urządzeń z systemem iOS, jednak bank zapowiada, że będzie dalej rozwijał funkcje mobilne w PeoPay, także dla użytkowników Androida. Na razie jednak nie podano żadnej konkretnej daty.
Pod koniec października też wprowadzono ciekawą zmianę
PEKAO wprowadziło także nowy, uproszczony sposób logowania do serwisu Pekao24. Osoby z zaufanym urządzeniem i zapamiętanym numerem klienta mogą teraz logować się bez konieczności wpisywania hasła maskowanego, korzystając wyłącznie z aplikacji PeoPay. Funkcję można włączyć zarówno podczas dodawania nowego urządzenia do zaufanych w trakcie logowania, jak i w ustawieniach bezpieczeństwa po zalogowaniu się do serwisu.
Logowanie przy użyciu PeoPay działa w prosty sposób: po wybraniu swojego numeru klienta w serwisie Pekao24 użytkownik otrzymuje powiadomienie w aplikacji, gdzie potwierdza swoją tożsamość. Po weryfikacji aplikacja automatycznie loguje go do serwisu.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.








