Fot. ING
ING na swojej stronie internetowej poinformowało klientów o nadchodzących nieprzyjemnościach. Okazuje się bowiem, że znane i lubiane usługi w bankowości internetowej i mobilnej zostaną wyłączone. Bolesny cios odczuje przede wszystkim jedna grupa użytkowników.
Weekend to nie tylko czas wolny i przestrzeń na doświadczanie przyjemności. Klienci wielu banków z pewnością przywykli do regularnych, rutynowych prac serwisowych, które mają poprawić funkcjonalność popularnych funkcji oraz bezpieczeństwo użytkowników.
Klienci ING Banku Śląskiego muszą przygotować się właśnie na takie czasowe utrudnienia. Jak udało nam się ustalić, wyłączone zostaną bardzo popularne narzędzia i funkcje. W jakich godzinach można spodziewać się problemów i co dokładnie przestanie działać? Zobaczcie sami.
Fot. ING
ING Bank Śląski poinformował o planowanych pracach serwisowych, które rozpoczną się w sobotę 25 października o godzinie 23:00 i potrwają do niedzieli 26 października do 6:00 rano. W tym czasie klienci zapewne doznają utrudnień w dostępie do usług bankowych – chodzi zarówno o stronę internetową, jak i aplikację mobilną.
Na czas prac wyłączony zostanie system bankowości internetowej Moje ING oraz aplikacja mobilna Moje ING mobile. Niedostępny będzie również system dla firm – ING Business, w tym jego wersja mobilna. Klienci nie skorzystają także z bankomatów, wpłatomatów, płatności BLIK, przelewów ekspresowych ani z płatności internetowych realizowanych przez usługę Płać z ING.
Utrudnienia obejmą ponadto transakcje wymagające autoryzacji 3D Secure oraz specjalny interfejs PSD2, z którego korzystają zewnętrzne aplikacje finansowe. W czasie przerwy nie będzie też możliwości zamawiania nowych produktów bankowych, w których skład wchodzą pożyczki i konta (również oszczędnościowe).
Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób często podchodzi do przerw technicznych z dozą dystansu. Pamiętajcie jednak, że nie są one przeprowadzone, aby robić Wam na złość. Chodzi o zwiększenie funkcjonalności, wydajności, a przede wszystkim Waszego bezpieczeństwa. Dlatego też prace serwisowe przeważnie mają miejsce w godzinach nocnych. Najbardziej poszkodowane w tym wszystkim mogą być nocne marki.
ING radzi, abyście się odpowiednio przygotowali przed nadejściem utrudnień. Najlepiej w takim wypadku wykonać wszelkie transakcje w innym terminie. Jeśli z kolei będziecie potrzebowali nagle zastrzec kartę, to zrobicie to wyłącznie za pośrednictwem infolinii.
Źródło: ING
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…