Obok flagowców vivo X300 (Pro) pojawił się również nowy vivo Watch GT 2. To naprawdę solidny smartwatch z obsługą eSIM, ekranem AMOLED, baterią na miesiąc pracy oraz GPS i NFC. Ile kosztuje tak doposażony model? Podpowiadam, że naprawdę niedużo…
Chiński producent zaprezentował nowy zegarek o nazwie vivo Watch GT 2 przy okazji premiery serii vivo X300. Urządzenie wyróżnia się aluminiową obudową i dużym ekranem AMOLED, jeszcze większym niż w vivo Watch GT. Oto specyfikacja, cena i możliwości modelu.
Ekran, system i funkcje sportowe
vivo Watch GT 2 ma prostokątną kopertę i 2,07″ ekran AMOLED z zakrzywieniem 2.5D. Wyświetlacz oferuje rozdzielczość 432×514 pikseli, odświeżanie 60 Hz i obsługę funkcji Always-On Display. Maksymalna jasność 2400 nitów to naprawdę imponujący wynik. Całość została zamknięta w lekkiej, aluminiowej obudowie o wadze ok. 35 g.
Z kolei nowe oprogramowanie Blue OS 3.0 zapewnia płynną obsługę i dostęp do ponad 100 trybów sportowych. Użytkownicy mogą korzystać z treningów z wirtualnym trenerem oraz kursów dopasowanych do poziomu zaawansowania. Dodatkowo asystent AI DeepSeek odpowiada na pytania w czasie rzeczywistym.
Zegarek oferuje również liczne funkcje zdrowotne, takie jak monitoring tętna, poziomu stresu, snu i natlenienia krwi. Poza tym nasz boahter potrafi wykrywać hałas i rejestrować cykl menstruacyjny. Całość dopełnia szybki system wymiany pasków i bogata paleta kolorów. Dzięki temu smartwatch można łatwo dopasować do stylu użytkownika.
Łączność, bateria i cena
Co istotne, vivo Watch GT 2 obsługuje LTE przez eSIM oraz Bluetooth 5.4. Posiada również GPS, GLONASS, GALILEO, Beidou i NFC do płatności zbliżeniowych. Na pokładzie znalazł się jeszcze mikrofon i głośnik do prowadzenia rozmów głosowych.
Jak wypada czas pracy? Pojemność 695 mAh pozwala na 33 dni użytkowania, w trybie standardowym. Jednak wariant eSIM oferuje ogniwo 595 mAh, które wystarcza już na około 8 dni. Za droższą wersję smartwatcha trzeba zapłacić 699 CNY, czyli nieco ponad 360 PLN.
Źródło: via fonearena
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.







