Fot. Bank PEKAO
Na przestrzeni ostatniego tygodnia PEKAO wprowadziło dwie bardzo istotne zmiany. Dotyczą one weryfikacji tożsamości oraz pulpitu serwisu. W tym momencie możemy Wam zdradzić, że klienci mają sporo powodów do radości.
PEKAO ostatnio wydało dwa istotne komunikaty – jeden z nich dotyczył nowości z zakresu bezpieczeństwa, a drugi ostrzegał przed wzmożoną działalnością oszustów. Tak się składa, że w zeszłym tygodniu klienci banku doczekali się miłego prezentu od instytucji.
Wprowadzono bowiem dwie bardzo istotne nowości. Jedna z nich dotyczy nowej metody weryfikacji tożsamości, co zwiększa bezpieczeństwo i komfort. Druga zmiana związana jest z nowym wyglądem pulpitu i dyspozycji w serwisie Pekao24, co skraca czas wyszukiwania potrzebnych funkcji, czy informacji.
Klienci mogą teraz potwierdzić swoją tożsamość za pomocą eDowodu osobistego lub aktywnej aplikacji PeoPay zainstalowanej na innym urządzeniu. W przypadku eDowodu wystarczy zbliżyć dokument do czytnika NFC w telefonie i wprowadzić numer CAN widoczny w prawym dolnym rogu dowodu. System automatycznie odczyta niezbędne dane i potwierdzi tożsamość użytkownika.
Druga metoda polega na wykorzystaniu aktywnej aplikacji PeoPay działającej na przykład na innym smartfonie. W tym wariancie należy zeskanować kod QR wygenerowany w aplikacji, co pozwala szybko przejść przez proces weryfikacji. Bank podkreśla, że nowe sposoby są jedynie dodatkowymi możliwościami – nadal można skorzystać z dotychczasowej metody.
Nowy pulpit serwisu Pekao24 został zaprojektowany tak, aby wszystkie kluczowe informacje i funkcje znalazły się w jednym, przejrzystym miejscu. W centralnej kolumnie użytkownicy mają szybki dostęp do podstawowego konta, skrótów do ulubionych funkcji, historii ostatnich operacji oraz kont w innych bankach w ramach otwartej bankowości.
W prawej kolumnie pojawił się nowy widżet Twoje sprawy, który umożliwia szybki dostęp do dyspozycji i zaświadczeń w wygodnym układzie. Dodatkowo klienci mogą sprawdzać postęp w programie Bezcenne Chwile oraz mieć pod ręką dane kontaktowe doradcy osobistego, jeśli korzystają z usług Świata Premium, Bankowości Prywatnej lub firmowej.
Nowy układ dyspozycji i zaświadczeń został również wdrożony w aplikacji PeoPay od wersji 4.100.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…
Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…
Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…