>
Kategorie: Bankowość Newsy

Dwie ważne zmiany w PEKAO. Klienci mają powody do radości!

Na przestrzeni ostatniego tygodnia PEKAO wprowadziło dwie bardzo istotne zmiany. Dotyczą one weryfikacji tożsamości oraz pulpitu serwisu. W tym momencie możemy Wam zdradzić, że klienci mają sporo powodów do radości.

PEKAO ostatnio wydało dwa istotne komunikaty – jeden z nich dotyczył nowości z zakresu bezpieczeństwa, a drugi ostrzegał przed wzmożoną działalnością oszustów. Tak się składa, że w zeszłym tygodniu klienci banku doczekali się miłego prezentu od instytucji.

Wprowadzono bowiem dwie bardzo istotne nowości. Jedna z nich dotyczy nowej metody weryfikacji tożsamości, co zwiększa bezpieczeństwo i komfort. Druga zmiana związana jest z nowym wyglądem pulpitu i dyspozycji w serwisie Pekao24, co skraca czas wyszukiwania potrzebnych funkcji, czy informacji.

PEKAO rozszerza funkcję weryfikacji tożsamości

Fot. PEKAO

Klienci mogą teraz potwierdzić swoją tożsamość za pomocą eDowodu osobistego lub aktywnej aplikacji PeoPay zainstalowanej na innym urządzeniu. W przypadku eDowodu wystarczy zbliżyć dokument do czytnika NFC w telefonie i wprowadzić numer CAN widoczny w prawym dolnym rogu dowodu. System automatycznie odczyta niezbędne dane i potwierdzi tożsamość użytkownika.

Druga metoda polega na wykorzystaniu aktywnej aplikacji PeoPay działającej na przykład na innym smartfonie. W tym wariancie należy zeskanować kod QR wygenerowany w aplikacji, co pozwala szybko przejść przez proces weryfikacji. Bank podkreśla, że nowe sposoby są jedynie dodatkowymi możliwościami – nadal można skorzystać z dotychczasowej metody.

Od teraz w serwisie będzie przejrzyściej!

Fot. PEKAO

Nowy pulpit serwisu Pekao24 został zaprojektowany tak, aby wszystkie kluczowe informacje i funkcje znalazły się w jednym, przejrzystym miejscu. W centralnej kolumnie użytkownicy mają szybki dostęp do podstawowego konta, skrótów do ulubionych funkcji, historii ostatnich operacji oraz kont w innych bankach w ramach otwartej bankowości.

W prawej kolumnie pojawił się nowy widżet Twoje sprawy, który umożliwia szybki dostęp do dyspozycji i zaświadczeń w wygodnym układzie. Dodatkowo klienci mogą sprawdzać postęp w programie Bezcenne Chwile oraz mieć pod ręką dane kontaktowe doradcy osobistego, jeśli korzystają z usług Świata Premium, Bankowości Prywatnej lub firmowej.

Nowy układ dyspozycji i zaświadczeń został również wdrożony w aplikacji PeoPay od wersji 4.100.

Źródło: 1 | 2

Piotr Kaniewski

Najnowsze artykuły

  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Może i jest cieniasem, ale na pewno nie pod względem specyfikacji. Przeciwnie – wręcz czaruje wyposażeniem

Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…

20 listopada 2025
  • Artykuł sponsorowany

Czy warto TERAZ kupić Roborock Saros 10R?

Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…

20 listopada 2025
  • Promocje

Zegarki Amazfit w super promocjach! Można sporo zaoszczędzić, a pewien sklep oferuje trzy raty za darmo

Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…

20 listopada 2025
  • Longform
  • Telefony

Oto, co niekiedy znaczą aktualne poprawki bezpieczeństwa

Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…

20 listopada 2025
  • iQOO
  • Newsy
  • Telefony

Kolejny kompaktowy telefon może zostać anulowany. Szkoda – to mógłby być świetny telefon

Kompaktowy telefon z przepotężną baterią oraz z rewelacyjną specyfikacją może jednak zostać anulowany. Mowa tu…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • Telefony

Flagowiec Apple za 6000 złotych znowu z problemami. Kontrola jakości coraz gorsza?

Wydawałoby się, że Apple to synonim dbałości o każdy detal i skrupulatnej kontroli jakości. Tymczasem…

20 listopada 2025