Pierwsza strefa OPPO Experience Zone w Europie oficjalnie otwarta! Producent zdecydował, że pojawi się właśnie w Polsce, a konkretniej w galerii Bonarka w Krakowie. Oto nasza relacja z tego wydarzenia — co takiego przygotował producent prócz oferty zakupu swoich urządzeń?
Miałem okazję odwiedzić otwarcie OPPO Experience Zone, czyli pierwszej w Europie strefy tego producenta, na której można wypróbować jego urządzenia oraz oczywiście je zakupić. Jak wyglądało otwarcie, co takiego przygotowała firma dla pierwszych klientów oraz ciekawych gości galerii Bonarka?
Pierwsza OPPO Experience Zone w Europie otwarta
Całe wydarzenie odbyło się dzisiaj przed południem. Konkretniej, otwarcie nastąpiło o godzinie 11:30 w krakowskiej „Bonarce”, czyli gęsto odwiedzanym przez klientów obiekcie. Obecni oczywiście byli także oficjalnie przedstawiciele marki, prosto z Państwa Środka. Po otwarciu oczywiście wszyscy dostali dostęp do całkiem wymiernego wielkościowo stoiska, gdzie były zarówno smartfony, jak i tablety, czy słuchawki marek OPPO i OnePlus. Można było zobaczyć, jak na żywo wyglądają, jak działają, a także porozmawiać z obsługą na temat ich możliwości.
Były także pokazane możliwości w zakresie wytrzymałości telefonów BBK Electronics. Jeden zanurzony był w „akwarium”, w którym oczywiście cały czas działał. Drugiego można było okładać metalowymi kulami z wysokości nieco ponad pół metra. To zdecydowanie ciekawy sposób na pokazanie wytrzymałości zabezpieczenia ekranu oraz odporności na wodę. Część osób, która zainteresowała się tym wydarzeniem, przyszła także po różnorakie atrakcje „poboczne”.
Sprzęt, atrakcje, gratisy i rabaty
Dla dzieci przygotowano maskotki, z którymi można było sobie zrobić zdjęcie, czy zwyczajnie się do takiej przytulić. Generalnie cóż mogę rzec — słodkie to było, jak dzieciaki się do nich „kleiły”. Prócz tego, można było sprawdzić się w mini grze sprawnościowej, a konkretniej cyfrową wersję automatu z łapą. Wyciągając konkretną kulkę z puli, można było wygrać plecak, figurkę, parasolkę, termos, czy kubek. Była także nagroda pocieszenia w kształcie piłeczki antystresowej. Warto zaznaczyć, że samych nagród było przygotowane sporo ilościowo, więc nie zniknęły w pierwszą godzinę — co to, to nie.
Oczywiście, przygotowano także rabaty. Pierwszych pięciu klientów strefy miało zniżkę 50% na dowolny smartfon, które był dostępny w miejscowej ofercie. Kolejne osoby, konkretniej z miejsc od 6. do 50. mogły liczyć na 10% zniżkę oraz słuchawki OPPO Buds2 w prezencie. Nie można zapomnieć o niższych o 20% cenach na produkty z kategorii IoT, ale i „gratisie”. Była nim możliwość otrzymania darmowej ochrony ekranu, która wykonywana byłą na miejscu. Warunkiem było obserwowanie kanałów społecznościowych OPPO.
Czy podczas mojej obecności na samym starcie, było dużo ludzi? Zdecydowanie całkiem sporo zatrzymywało się po drodze, a niektórzy stawali w kolejkach, chociażby do „cyfrowego automatu”. Jeszcze inni przyglądali się całemu wydarzeniu, czy innej atrakcji w postaci wizyty iluzjonisty. To też ciekawe, że firma postanowiła taką strefę uruchomić właśnie w Polsce, jako w pierwszym miejscu w Europie.
Jest to część nowej strategii, którą opisuje Dyrektor Sprzedaży OPPO Polska, Marcin Żurawski:
OPPO „Experience Zone” to miejsce, w którym każdy może w praktyce sprawdzić nasze rozwiązania i świadomie wybrać urządzenie. To pierwsze tego typu miejsce w Europie. Zdecydowaliśmy się wybrać Polskę na wdrożenie tego konceptu, bo to duży i ważny rynek dla nas. Z naszych analiz wynika, że klienci potrzebowali takiego miejsca, a my wyszliśmy tym potrzebom naprzeciw. Do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa podobne punkty w Polsce. Rozważamy lokalizacje w kluczowych dla nas miastach. Kolejne pojawią się w 2026 roku.
Możemy więc wyczekiwać kolejnych tego typu stref, które zapewne będą pojawiać się w największych miastach Polski. Nie wyobrażam sobie, żeby w najbliższym czasie nie powstała takowa w Warszawie. Z drugiej strony, zdziwię się, jeżeli pojawi się w jakimś mniejszym mieście wojewódzkim, typu Rzeszów. No ale, jak to mówią, kto wie. Dodałbym jednak na koniec malutką łyżkę dziegciu — zabrakło mi tutaj obecności flagowych smartfonów Oppo i OnePlusa.
A skoro już o tych producentach, to warto sprawdzić promocję na OnePlusa 12 😉
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.







